У Китаї знайшли ембріон динозавра. Малюку Інлянгу 66 млн років
Технології
Дата публікації

У Китаї знайшли ембріон динозавра. Малюку Інлянгу 66 млн років

Джерело:  online.ua

У Китаї знайшли ембріон динозавра, якому щонайменше 66 мільйонів років. На думку дослідників, це теропод або овірапторозавр. Експонату з Ганьчжоу дали ім'я Малюк Інлянг. Докторка Фіон Вайсум Ма, яка займається такого роду знахідками сказала, що це "найкращий ембріон динозавра в історії".

Джерело: BBC

Відкриття також дало дослідникам краще розуміння зв'язку між динозаврами та сучасними птахами. Скам'янілість показує, що ембріон був у скрученому положенні - саме у такому перебувають птахи перед тим, як вони вилуплюються.

Це вказує на те, що така поведінка сучасних птахів вперше виникла й еволюціонувала у їхніх предків-динозаврів.

– сказала докторка Ма агенції AFP.

Овірапторозаври, що означає "ящірки-крадії яєць", були пернатими динозаврами, які жили на території нинішньої Азії та Північної Америки протягом пізнього крейдяного періоду - від 100 до 66 мільйонів років тому. Палеонтолог, професор Стів Брусатт, який також був членом дослідницької групи, написав у Твіттері, що це "одна з найприголомшливіших скам'янілостей динозавра", які він коли-небудь бачив, і що ембріон мав от-от вилупитися.

Малюк Інлянг має довжину 27 см від голови до хвоста і лежить всередині яйця довжиною 17 см у музеї Yingliang Stone Nature History в Китаї. Вперше яйце виявили ще в 2000 році, але його поклали на зберігання на 10 років.

Лише коли в музеї розпочали будівельні роботи та розбирали старі скам'янілості, дослідники звернули увагу на яйце, яке, як вони підозрювали, містить ембріон.

Нагадаємо, в червні в Китаї також знайшли скелет динозавра Юрського періоду довжиною майже 8 метрів, який зберігся приблизно на 70%. Вік цього динозавра (його виявили в Луфені у північній частині країни) ще більш вражаючий– 180 млн. років