У школах Південної Кореї ввели уроки з популярного музичного явища K-Pop - до організації занять причетні як безпосередньо вчителі, так і батьки.
Джерело: ABC News
За оприлюдненими даними, таким чином дітей хочу заощадити працювати у галузі, яка перетворилася на ексклюзивне джерело доходу для республіки.
Навіть на урядовому рівні “корейський поп” вже визнаний галуззю потенційного зростання. У цьому явище порівнюється фактично з виробництвом напівпровідників та різноманітними інформаційними технологіями.
Південнокорейська влада таким чином визнає K-Pop як напрямок бізнесу, яка підтримує конкурентоспроможність економіки.
Міністерство культури, спорту й туризму країни визначило, що лише одна після гурту BST - Dynamite принесла державі близько півтора мільярда доларів США. Співаки влітку 2020 року стали лідерами чарту Billboard Hot 100.
Одночасно такий успіх K-Pop мотивує батьків до заохочення дітей розвиватися саме у напрямку музики й шоу-бізнесу, оскільки це може гарантувати певні кар’єрні перспективи.
Одним з перших та яскравих прикладів може стати відкриття курсів танців у стилі K-Pop у сеульському районі Гангнам “Шайн Денс Академі”.
“Думаю, якби мій син хотів стати зіркою K-pop, я б не була проти. Але рішення — за ним”, - цитує ABC слова матері Сін Мей.
Також батько 9-річного школяра Келвін Кань уточнив, що ситуація кардинально змінилася за останні десять років, коли батьки не дуже заохочували своїх дітей займатися розважальною сферою.
Уроки з K-Pop з’являються у Південній Кореї в неочікуваних закладах. Наприклад, у міській школі Кванчону, де здобувають освіту лише 76 учнів, почали викладати “все про K-Pop” та вже перейменувалися на Старшу школу корейського попу й виконавчих видів мистецтва. Це дозволило отримати 10-мільйонні інвестиції.
Для учнів безпосередньо там викладають гру на музичних інструментах, вокал, концертну діяльність, іноземні мови.
“K-Pop має суттєву додану вартість — і йдеться не лише про музику та її зміст, а і вплив на товари й послуги, які вироблять компанії. K-pop також позитивно впливає на імідж Південної Кореї і таким чином приводить до економічного ефекту, який неможливо обчислити”, - цитує медіа експерта Кім Гернсика.
Читайте також:
На Atlas Weekend будуть вакцинувати людей від коронавірусу;
У центрі Києва встановили скульптуру Merman, яка поїде на Burning Man 2022;
Мінкульт назвав 5 найкращих українських фільмів та мультиків літа-2021.