У Південній Кореї школярам викладають K-Pop заради майбутнього прибутку країни
Категорія
Культура
Дата публікації

У Південній Кореї школярам викладають K-Pop заради майбутнього прибутку країни

У Південній Кореї школярам викладають K-Pop заради майбутнього прибутку країни
Джерело:  online.ua

У школах Південної Кореї ввели уроки з популярного музичного явища K-Pop - до організації занять причетні як безпосередньо вчителі, так і батьки.

Джерело: ABC News

За оприлюдненими даними, таким чином дітей хочу заощадити працювати у галузі, яка перетворилася на ексклюзивне джерело доходу для республіки.

Навіть на урядовому рівні “корейський поп” вже визнаний галуззю потенційного зростання. У цьому явище порівнюється фактично з виробництвом напівпровідників та різноманітними інформаційними технологіями.

Південнокорейська влада таким чином визнає K-Pop як напрямок бізнесу, яка підтримує конкурентоспроможність економіки.

Міністерство культури, спорту й туризму країни визначило, що лише одна після гурту BST - Dynamite принесла державі близько півтора мільярда доларів США. Співаки влітку 2020 року стали лідерами чарту Billboard Hot 100.

Одночасно такий успіх K-Pop мотивує батьків до заохочення дітей розвиватися саме у напрямку музики й шоу-бізнесу, оскільки це може гарантувати певні кар’єрні перспективи.

Одним з перших та яскравих прикладів може стати відкриття курсів танців у стилі K-Pop у сеульському районі Гангнам “Шайн Денс Академі”.

“Думаю, якби мій син хотів стати зіркою K-pop, я б не була проти. Але рішення — за ним”, - цитує ABC слова матері Сін Мей.

Також батько 9-річного школяра Келвін Кань уточнив, що ситуація кардинально змінилася за останні десять років, коли батьки не дуже заохочували своїх дітей займатися розважальною сферою.

Уроки з K-Pop з’являються у Південній Кореї в неочікуваних закладах. Наприклад, у міській школі Кванчону, де здобувають освіту лише 76 учнів, почали викладати “все про K-Pop” та вже перейменувалися на Старшу школу корейського попу й виконавчих видів мистецтва. Це дозволило отримати 10-мільйонні інвестиції.

Для учнів безпосередньо там викладають гру на музичних інструментах, вокал, концертну діяльність, іноземні мови.

“K-Pop має суттєву додану вартість — і йдеться не лише про музику та її зміст, а і вплив на товари й послуги, які вироблять компанії. K-pop також позитивно впливає на імідж Південної Кореї і таким чином приводить до економічного ефекту, який неможливо обчислити”, - цитує медіа експерта Кім Гернсика.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?