Угруповання прокурорів одразу з 36 американських штатів виступили з колективним позовом проти корпорації Google за звинуваченням у монополізації бізнес-простору.
Джерело: Politico
За оприлюдненими даними, компанію звинуватили у зловживанні владою для маніпулювання розробниками аплікацій під систему Android у магазині Play Store.
Представники Google назвали такий крок з боку штатних прокурорів “безпідставним” і заявили, що вимоги про зміни перш за все “збільшують витрати для дрібних розробників, обмежують їх здатність впроваджувати інновації і конкурувати, а також роблять додатки в екосистемі Android менш безпечними для споживачів”.
Прокурори своєю чергою уточнили, що станом на середину 2021 року Google контролює до 90% ринку додатків під Android, а жодний інший онлайн-магазин не здатний взяти під контроль навіть 5% від ринку.
“Цей позов не про допомогу маленькій людині чи захист споживачів. Йдеться про підтримку декількох великих розробників додатків, які хочуть користуватися перевагами Google Play, не сплачуючи за них”, - наголосили вони.
Судовий позов пов’язаний з нововведеннями у магазині Google. Він зобов’яже власників чи розробників додатків платити комісію за продаж товарів і послуг, а розмір її сягатиме до 30%.
Передбачається, що такі зміни стануть чинними вже з вересня 2021 року.
Google, суди, монополія та штрафи
Безпосередньо на європейському континенті влада країн також має серйозні претензії до американських монополістів. Перш за все це стосується реклами й політики, наприклад, Google щодо її розміщення.
Європейська комісія відкрила офіційне антимонопольне розслідування щодо американської компанії через підозри у порушенні правил конкуренції Європейського Союзу у сфері онлайн-реклами.
Згідно з останніми даними, це розслідування, зокрема, має на меті вивчити, чи не спотворює Google конкуренцію, обмежуючи доступ третіх сторін до даних користувачів для рекламних цілей на сайтах та в застосунках, зберігаючи такі дані для власного використання.
Водночас Google запідозрили у Великій Британії в потенційній омані користувачів. Управління з питань конкуренції та ринку вважає, представники компаній жодним чином не запобігають появі неправдивих відгуків на товари та не видаляють їх своєчасно після публікації.
Читайте також: