Як інформують в навчальному закладі, майбутній тіктокер повинен володіти неабиякими знаннями і вміннями. Насамперед, тонко відчувати тренди соцмереж, вміти створювати унікальний контент. Навчання, як обіцяють в КНУКіМ, буде безкоштовним для всіх охочих студентів університету культури.
Джерело: пресцентр КНУКіМ
“Моя місія – українізувати "Тік-Ток", вести за собою креативну, амбітну та перспективну молодь, яка творитиме новітню історію країни. Українців мають знати у всьому світі. Україні є чим дивувати світ. Ми розпочинаємо навчати "з нуля" і по закінченні ви зможете отримати диплом. Університет культури – це бренд, який підкорює світовий інформаційний простір”, – заявив про створення факультету Поплавський.
Наразі відомо, що очолила проєкт "Тіктокери університету культури" начальник культурно-творчого відділу Лілія Можаєва, яка водночас є колишньою студенткою університету.
"Якщо ви хочете бути лідерами по життю, то TikTok - це ваша тема. Потрібно розвивати себе, створювати свій бренд, а ми допомагатимемо вам в цьому", - заявила начальниця культурно-творчого відділу.
Після закінчення випускник зможе отримати диплом. Наразі нічого невідомо про навчальну програму факультету, залишаються в секреті і предмети, які доведеться слухати студентам.
Реакція соцмереж
Зараз світ дуже швидко розвивається, з'являються нові соцмережі, і TikTok тримає провідні позиції.
І хоча Поплавський вважає своїх майбутніх випускників піонерами українського сегменту соцмережі, станом на сьогодні україномовний ТікТок – не новина.
За даними «Kantar Україна», влітку 2020 року в нас було 1,23 млн мобільних користувачів застосунку TikTok. Компанія AIR Media-Tech каже про 5 млн користувачів в Україні, а от агенція Wideworks (офіційний партнер TikTok в Україні) нарахувала у липні 3,2–3,4 млн, що на 700–900 тис. більше, ніж на початку року.
SMM-спеціалісти справді всерйоз сприймають такого роду заходи, адже вже давно не секрет, що соцмережі стали майданчиком для бізнесу, політики, культурного менеджменту.
Читайте також: