В університеті Поплавського з’явився факультет ТікТок — реакція соцмереж
Категорія
Культура
Дата публікації

В університеті Поплавського з’явився факультет ТікТок — реакція соцмереж

В університеті Поплавського з’явився факультет ТікТок — реакція соцмереж
Джерело:  online.ua

Як інформують в навчальному закладі, майбутній тіктокер повинен володіти неабиякими знаннями і вміннями. Насамперед, тонко відчувати тренди соцмереж, вміти створювати унікальний контент. Навчання, як обіцяють в КНУКіМ, буде безкоштовним для всіх охочих студентів університету культури.

Джерело: пресцентр КНУКіМ

“Моя місія – українізувати "Тік-Ток", вести за собою креативну, амбітну та перспективну молодь, яка творитиме новітню історію країни. Українців мають знати у всьому світі. Україні є чим дивувати світ. Ми розпочинаємо навчати "з нуля" і по закінченні ви зможете отримати диплом. Університет культури – це бренд, який підкорює світовий інформаційний простір”, – заявив про створення факультету Поплавський.

Наразі відомо, що очолила проєкт "Тіктокери університету культури" начальник культурно-творчого відділу Лілія Можаєва, яка водночас є колишньою студенткою університету.

"Якщо ви хочете бути лідерами по життю, то TikTok - це ваша тема. Потрібно розвивати себе, створювати свій бренд, а ми допомагатимемо вам в цьому", - заявила начальниця культурно-творчого відділу.

Після закінчення випускник зможе отримати диплом. Наразі нічого невідомо про навчальну програму факультету, залишаються в секреті і предмети, які доведеться слухати студентам.

Реакція соцмереж

Зараз світ дуже швидко розвивається, з'являються нові соцмережі, і TikTok тримає провідні позиції.

І хоча Поплавський вважає своїх майбутніх випускників піонерами українського сегменту соцмережі, станом на сьогодні україномовний ТікТок – не новина.

За даними «Kantar Україна», влітку 2020 року в нас було 1,23 млн мобільних користувачів застосунку TikTok. Компанія AIR Media-Tech каже про 5 млн користувачів в Україні, а от агенція Wideworks (офіційний партнер TikTok в Україні) нарахувала у липні 3,2–3,4 млн, що на 700–900 тис. більше, ніж на початку року.

SMM-спеціалісти справді всерйоз сприймають такого роду заходи, адже вже давно не секрет, що соцмережі стали майданчиком для бізнесу, політики, культурного менеджменту.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?