22 червня офіційно стало відомо, що Європейська комісія відкрила офіційне антимонопольне розслідування щодо американської компанії Google через підозри у порушенні правил конкуренції Європейського Союзу у сфері онлайн-реклами.
Джерело: заява на сайті ЄК
Європейська комісія розпочала розслідування проти Google
"Європейська комісія розпочала офіційне антимонопольне розслідування, щоб оцінити, чи не порушила Google правила конкуренції в ЄС, надаючи перевагу власним послугам технологій відображення реклами в Інтернеті в так званому ланцюжку поставок "ad tech", на шкоду конкуруючим постачальникам послуг рекламних технологій, рекламодавців та інтернет-видавців", - сказано в заяві.
Згідно з останніми даними, це розслідування, зокрема, має на меті вивчити, чи не спотворює Google конкуренцію, обмежуючи доступ третіх сторін до даних користувачів для рекламних цілей на сайтах та в застосунках, зберігаючи такі дані для власного використання.
Що важливо розуміти, ще 3 роки тому витрати на медійну рекламу в Європейському Союзі оцінювались приблизно в 20 мільярдів євро.
"Google надає кілька послуг з рекламних технологій, які є посередником між рекламодавцями та видавцями з метою показу оголошень на сайтах або мобільних додатках. Розслідування Комісії буде зосереджено на медійній рекламі, де Google пропонує низку послуг як рекламодавцям, так і видавцям", - йдеться в повідомленні.
Варто звернути увагу на те, що ще місяць тому французьке управління з конкуренції оштрафувало компанію Google на 220 мільйонів євро за просування власних послуг в секторі онлайн-реклами на шкоду конкурентам.
Окрім того, у травні антимонопольний регулятор Італії офіційно заявив про рішення накласти на Google штраф у розмірі понад 100 мільйонів євро за зловживання домінуючим становищем.
Читайте також:
Google стягуватиме податки з ютуберів у США: цікаві подробиці читайте в нашому матеріалі.
Адміністрація Facebook оголосила про запуск полегшеної версії Instagram, яка займає у пам’яті пристрою всього 2 мегабайти.
Google запустила нову соціальну мережу Keen.