Популярний месенджер WhatsApp раптово передумав обмежувати аккауанти користувачів, які не дали згоду на передачу персональних даних Facebook. Замість цього компанія буде продовжувати переконувати користувачів все ж прийняти нові правила.
Джерело: TNW
Незважаючи на те що WhatsApp прийняла рішення відмовитися від обмежень для користувачів, які не захотіли приймати нову політику, компанія розраховує, що з часом вони приймуть нові правила. А месенджер буде постійно нагадувати про це - наприклад, коли люди будуть користуватися додатковими функціями месенджера.
"З огляду на недавні обговорення з різними органами влади та експертами по конфіденційності, ми хочемо пояснити, що в даний час ми не плануємо обмежувати функціональність роботи WhatsApp для тих, хто ще не прийняв оновлення. Замість цього ми будемо продовжувати час від часу нагадувати користувачам про оновлення, а також про ті випадки, коли люди вирішують використовувати відповідні додаткові функції, такі як спілкування з компанією, яка отримує підтримку від Facebook ", - пояснили в WhatsApp.
Що передбачають нові правила WhatsApp
Нові правила конфіденційності в WhatsApp хотіли ввести ще в лютому, але через невдоволення з боку користувачів, які стали масово відмовлятися від мессенжера, їх вступ в силу перенесли на середину травня.
15 травня нові правила використання WhatsApp вступили в силу. Тепер месенджер передає в компанію Facebook, якій він належить, більше персональних даних користувачів, ніж раніше. Користувачам при цьому не залишили ніякого вибору - вони повинні або прийняти ультимативні правила, або ж відмовитися від месенджера, який погрожував заблокувати основні фукнции в акаунтах відмовників і видаляти їх без попередження через 120 днів бездіяльності.
Це не сподобалося користувачам, тому вони почали масово переходити в Telegram і Signal. З 6 по 10 січня цього року, після оголошення WhatsApp про нові правила, месенджер Telegram по всьому світу завантажили 9 млн разів - це на 91% більше, ніж за аналогічний період тижнем раніше. Незабаром після цього Telegram відзвітував про зростання щомісячної аудиторії вище 500 млн користувачів.
Однак WhatsApp як і раніше залишається найпопулярнішим месенджером в світі з аудиторією понад 2 млрд активних користувачів. В Україні, згідно з дослідженнями, месенджером WhatsApp користуються близько 12% громадян, а в середньому близько 1 млрд осіб відправляють через WhatsApp по 55 млрд повідомлень щодня.
Читайте також: