Як отримати COVID-сертифікат, якщо він не генерується в Дії — пояснення МОЗ
Категорія
Україна
Дата публікації

Як отримати COVID-сертифікат, якщо він не генерується в Дії — пояснення МОЗ

Як отримати COVID-сертифікат, якщо він не генерується в Дії —  пояснення МОЗ
Джерело:  online.ua

У МОЗ навели алгоритм дій для усунення проблеми з генерацією COVID-сертифіката. Якщо громадянин отримав статус "Немає даних про вас" після запиту на створення документа через мобільний застосунок "Дія", варто повторити запит через портал "Дія". Лише після того, як обидва випадки виявились безрезультатними, тоді в МОЗ рекомендують таки звернутися або до медзакладу, де людина отримувала щеплення, або до свого сімейного лікаря. 

Джерело: Facebook МОЗ

Він має перевірити такі персональні дані заявника:

  • ПІБ українською та англійською мовами, як у паспортних документах;

  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який раніше називався індивідуальний податковий номер — ІПН);

  • УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини;

  • дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження;

  • актуальний номер телефона, на якому можливо приймати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР. Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.

Якщо отримано статус "Помилка при генерації сертифіката" після запиту на COVID-сертифікат, рекомендується звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом перевірити персональні дані.

У випадку статусу "Номер партії вакцини помилковий" потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене як помилкове і додати коректні дані повторно, без помилки. "Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат", - заявили у МОЗ.

Коли при спробі отримати сертифікат з’являється повідомлення "На жаль, сталася помилка", потрібно звертатися до технічної підтримки порталу та додатку "Дія".

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?