Адміністрація відеохостингу YouTube попередила про деякі зміни щодо монетизації окремих роликів - ті, що міститимуть спростування кліматичних змін втратять свою монетизацію.
Джерело: Google
За офіційними даними, у компанії планують відстежувати матеріали, які ставитимуть під сумнів причини таких змін в атмосфері Землі. Йдеться перш за все про викиди парникових газів, а також іншу діяльність людини з подібними деструктивними наслідками.
Відзначається, що впродовж тривалого часу компанія отримала повідомлення від партнерів щодо їхньої занепокоєності через такі публікації про зміни клімату, що супроводжуються їхньою рекламою.
“Рекламодавці просто не хочуть, щоб їхня реклама з'являлася поруч з цим контентом. Видавці й творці не хочуть, щоб реклама, що просуває ці твердження, з'являлася на їхніх сторінках або у відеороликах”, - зауважили в Google.
Саме з цим перш за все пов’язане рішення про зняття монетизації у відповідного відеоконтенту.
“Сюди входять матеріали, в яких зміна клімату розглядається як обман або шахрайство, затвердження, які заперечують, що довгострокові тенденції показують потепління глобального клімату, а також твердження, які заперечують, що викиди парникових газів або діяльність людини сприяють змінам клімату”, - уточнили в компанії.
Зазначається, що під час оновлення політики тривали консультації з авторитетними джерелами з теми кліматології, зокрема з експертами, які причетні до звітів Міжурядової групи ООН з оцінки змін клімату.
“Як у випадку з багатьма нашими політиками, ми будемо використовувати комбінацію автоматизованих інструментів і перевірки з боку людини, щоб забезпечити дотримання цієї політики щодо порушення змісту видавців, реклами, яку обслуговує Google, і відео YouTube, які монетизуються через Партнерську програму YouTube. Ми почнемо застосовувати цю політику в наступному місяці”, - резюмували у компанії.
Читайте також: