Журналісти Bloomberg дізнались про способи обходу РФ західних санкцій
Категорія
Економіка
Дата публікації

Журналісти Bloomberg дізнались про способи обходу РФ західних санкцій

Журналісти Bloomberg дізнались про способи обходу РФ західних санкцій
Джерело:  online.ua

Після втрати європейського ринку Росія спрямувала власну нафту переважно до Китаю та Індії. Для обходу запроваджених західними країнами обмежень, російські експорти нафти змушені постійно перевантажувати нафту з одного танкера на інший. 

Джерело:  Bloomberg

Як Росія намагається обійти нафтові санкції Заходу 

Нафта переміщається з одного судна на інше прямо в морі. Цей процес відомий як перевалка з судна на судно. Процедура необхідна, тому що найбільші нафтоперевізники не можуть безпосередньо завантажувати з російських портів, - зазначається у матеріалі видання.

При цьому, завантаження нафти з одного судна на інше переважно проходять у захищених водах, де не має великих хвиль, а поблизу через загрозу розливу постійно перебуває аварійна служба.

Але танкери, що перевозять російську нафту, почали здійснювати такі операції в глибоких водах Атлантичного океану, причому останнє перекидання відбулося на північ від островів Зеленого Мису, - зазначається у матеріалі Bloomberg.

При цьому під час експорту російської нафти до країн Азії перевалку проводять двічі.

Перший перехід відбувається в Йосу (Південна Корея), щоб звільнити спеціалізовані човникові танкери, необхідні деяким російським терміналам.

Друга перевалка відбувається поблизу Сінгапуру, в районі, який тривалий час використовувався як Іраном, так і Венесуелою для зберігання та змішування вантажів, щоб приховати їхнє походження.

Росія використовує старі танкери для обходу західних санкцій 

За інформацією журналістів видання, Росія використовує велику кількість старих судів для обходу обмежень на експорт нафти.

Оскільки багатьом із цих судів уже виповнилося 20 років, попередні власники розраховували продати їх на брухт, - зазначається у матеріалі видання.

Однак замість цього кораблі були передані новим власникам компаній, пов'язаних з Росією.

Безперервні удари та вигини, яких зазнають корпуси, згодом неминуче послаблюють кораблі і можуть призвести до катастрофічних наслідків, - наголошують автори матеріалу.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?