Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу в червні 2020 року
Категорія
Економіка
Дата публікації

Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу в червні 2020 року

Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу в червні 2020 року
Джерело:  online.ua

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму прийняв рішення провести форум у форматі онлайн-шоу вже 3-4 червня 2020 року. Щоб зберегти емоційне залучення, атмосферу, ефект присутності і продуктивний нетворкінг, організатори працюють зі спеціальними технологіями, і відзначають, що якість спілкування у даному форматі може виявитися кращою, ніж в офлайновому, а створені зв'язки — глибшими. Адже особистий контакт збережеться і буде навіть тривалішим і тіснішим, повідомляє ONLINE.UA.

“Але це не буде простою онлайн-трансляцією із чатом. Ми створюємо студійний формат нового типу з живими ефірами у трьох тематичних потоках і кімнатами для атмосферного спілкування. Для редизайну формату залучаються ТБ режисери, гейміфікатори, творці платформ та технічні фахівці. Це буде абсолютно новий експірієнс, за яким, можливо, — майбутнє міжнародних заходів” — коментує Ірина Бондаренко, продюсер УМФ, засновник компанії IdeasFirst. 

Подія, як і заплановано, відбудеться 3-4 червня 2020 року. Придбані квитки конвертуються на VIP-квитки нового шоу. Програмний комітет УМФ розширить програму за рахунок тем, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до нововиниклих викликів та реаліям.

«Не виключаю, що великі відкриті події будуть заборонені ще деякий час після закінчення карантину. Але розмовляючи з власниками бізнесу та маркетинговими командами, ми бачимо запит вже зараз шукати і обговорювати нові продукти і бізнес-моделі. Бізнес не може чекати “після карантину”», — Ірина Бондаренко.

Нагадаємо, з 16 квітня учасники Українського маркетинг-форуму об'єднані у закритій Facebook-групі Ukrainian Marketing Forum Club, де щодня наживо і у запису можна подивитися онлайн-ефіри з відповідями на найгостріші питання маркетингового співтовариства України.

«”Show must go on!”, — співав Фреді Меркьюрі, і ми так само заспіваємо для вас онлайн на події. Підіграйте нам, а особисто зустрінемося трохи пізніше. У нас великі плани на “після карантину”!», — підсумовує Ірина Бондаренко.

ЯКИМ БУДЕ ОНЛАЙН-ШОУ 13 УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГ ФОРУМУ? МАНІФЕСТ ОРГКОМІТЕТУ

  • У рекламній кампанії 13 Українського маркетинг-форуму ми закликали не діставати рідних і близьких професійними розмовами, а діставати питаннями своїх колег. Цей заклик на карантині актуальний, як ніколи. Тож ось наш маніфест події, на якій ви можете дістати правильних людей.

  • Не дивись кожні 5 хвилин новини та соцмережі. Дивись наживо і в запису виступи в трьох контентних потоках.

  • Не бери участь у домашніх сварках та “сусідських” групах в месенджерах. Бери участь у дискусіях, став питання спікерам у чаті та отримуй консультації в онлайн-кімнатах.

  • Не занурюйся у депресивний стан. Поринь в атмосферу події завдяки онлайн-шоу та розвагам.

  • Не розмовляй з кімнатними рослинами. Розмовляй з колегами, обмінюйся думками в месенджерах та проводь зустрічі у відеочатах.

  • Не відвідуй кухню щогодини. Відвідуй стенди спонсорів та партнерів в окремих онлайн-кімнатах.

  • Не пропонуй погуляти зі своїм собакою та не скуповуй гречку. Пропонуй свої експертні знання та вміння. Розміщуй запити або пропозиції своєї компанії в рекламі, консалтингу, аналітиці на дошці оголошень форуму.

  • Підтримай своїх.

Раніше редакція розповідала, які тренди у соціальній відповідальності бізнесу здатні вбити існуючі компанії та знайомила з новими ролями у бізнесі — віртуальними та реальними. Все це у рамках підготовки до найбільшої події маркетинг-директорів та маркетологів — 13 Український маркетинг-форум, що відбудеться 3-4 червня 2020 року в цікавому онлайн форматі, партнером якого вже декілька років поспіль виступає ONLINE.UA.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?