Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу в червні 2020 року
Категорія
Економіка
Дата публікації

Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу в червні 2020 року

Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу в червні 2020 року
Джерело:  online.ua

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму прийняв рішення провести форум у форматі онлайн-шоу вже 3-4 червня 2020 року. Щоб зберегти емоційне залучення, атмосферу, ефект присутності і продуктивний нетворкінг, організатори працюють зі спеціальними технологіями, і відзначають, що якість спілкування у даному форматі може виявитися кращою, ніж в офлайновому, а створені зв'язки — глибшими. Адже особистий контакт збережеться і буде навіть тривалішим і тіснішим, повідомляє ONLINE.UA.

“Але це не буде простою онлайн-трансляцією із чатом. Ми створюємо студійний формат нового типу з живими ефірами у трьох тематичних потоках і кімнатами для атмосферного спілкування. Для редизайну формату залучаються ТБ режисери, гейміфікатори, творці платформ та технічні фахівці. Це буде абсолютно новий експірієнс, за яким, можливо, — майбутнє міжнародних заходів” — коментує Ірина Бондаренко, продюсер УМФ, засновник компанії IdeasFirst. 

Подія, як і заплановано, відбудеться 3-4 червня 2020 року. Придбані квитки конвертуються на VIP-квитки нового шоу. Програмний комітет УМФ розширить програму за рахунок тем, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до нововиниклих викликів та реаліям.

«Не виключаю, що великі відкриті події будуть заборонені ще деякий час після закінчення карантину. Але розмовляючи з власниками бізнесу та маркетинговими командами, ми бачимо запит вже зараз шукати і обговорювати нові продукти і бізнес-моделі. Бізнес не може чекати “після карантину”», — Ірина Бондаренко.

Нагадаємо, з 16 квітня учасники Українського маркетинг-форуму об'єднані у закритій Facebook-групі Ukrainian Marketing Forum Club, де щодня наживо і у запису можна подивитися онлайн-ефіри з відповідями на найгостріші питання маркетингового співтовариства України.

«”Show must go on!”, — співав Фреді Меркьюрі, і ми так само заспіваємо для вас онлайн на події. Підіграйте нам, а особисто зустрінемося трохи пізніше. У нас великі плани на “після карантину”!», — підсумовує Ірина Бондаренко.

ЯКИМ БУДЕ ОНЛАЙН-ШОУ 13 УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГ ФОРУМУ? МАНІФЕСТ ОРГКОМІТЕТУ

  • У рекламній кампанії 13 Українського маркетинг-форуму ми закликали не діставати рідних і близьких професійними розмовами, а діставати питаннями своїх колег. Цей заклик на карантині актуальний, як ніколи. Тож ось наш маніфест події, на якій ви можете дістати правильних людей.

  • Не дивись кожні 5 хвилин новини та соцмережі. Дивись наживо і в запису виступи в трьох контентних потоках.

  • Не бери участь у домашніх сварках та “сусідських” групах в месенджерах. Бери участь у дискусіях, став питання спікерам у чаті та отримуй консультації в онлайн-кімнатах.

  • Не занурюйся у депресивний стан. Поринь в атмосферу події завдяки онлайн-шоу та розвагам.

  • Не розмовляй з кімнатними рослинами. Розмовляй з колегами, обмінюйся думками в месенджерах та проводь зустрічі у відеочатах.

  • Не відвідуй кухню щогодини. Відвідуй стенди спонсорів та партнерів в окремих онлайн-кімнатах.

  • Не пропонуй погуляти зі своїм собакою та не скуповуй гречку. Пропонуй свої експертні знання та вміння. Розміщуй запити або пропозиції своєї компанії в рекламі, консалтингу, аналітиці на дошці оголошень форуму.

  • Підтримай своїх.

Раніше редакція розповідала, які тренди у соціальній відповідальності бізнесу здатні вбити існуючі компанії та знайомила з новими ролями у бізнесі — віртуальними та реальними. Все це у рамках підготовки до найбільшої події маркетинг-директорів та маркетологів — 13 Український маркетинг-форум, що відбудеться 3-4 червня 2020 року в цікавому онлайн форматі, партнером якого вже декілька років поспіль виступає ONLINE.UA.

Категорія
Світ
Дата публікації

У Китаї фіксують спалах нового вірусу. Чи є загроза для України

Інфекційне відділення
Джерело:  The Independent

У Китаї через 5 років після пандемії COVID-19 фіксують спалах нової респіраторної інфекції - метапневмовірусу людини. Лікарні стрімко переповнюються і влада змушена вводити обмеження. 

Головні тези:

  • У Китаї спалах нової респіраторної інфекції - метапневмовірусу, який фіксується в основному в північних провінціях, включаючи велику кількість дітей.
  • Метапневмовірус вже зафіксований у Великій Британії, Казахстані та Україні, де він може призвести до ускладнень у людей з ослабленою імунною системою.
  • Діагноз встановлюється за симптомами, але вірус поширюється повітряним шляхом, що робить необхідним вжиття заходів щодо профілактики та моніторингу в Україні.
  • Україна зареєструвала підтверджені випадки HMPV, проте реальна кількість випадків може бути вищою, що підкреслює важливість уваги до цієї проблеми.

Що відомо про спалах метапневмовірусу у Китаї

Зазначається, що найбільші показники захворюванності фіксують у північних провінціях Китаю. Зокрема, серед захворілих — велика кількість дітей.

У соцмережах публікують все більше фото та відео людей у масках у китайських лікарнях.

Наразі китайські ЗМІ порівнюють ситуацію з початком пандемії COVID-19.

Органи охорони здоров'я вживають нових заходів щодо моніторингу та боротьби з поширенням випадків пневмонії невідомого походження.

Однак офіційно в Китаї применшують небезпеку нового вірусу, заявляючи, що таке відбувається взимку щороку.

Порівняно з попереднім роком, захворювання виглядають менш важкими та поширюються в менших масштабах, — заявила представниця МЗС Китаю Мао Нін.

Що відомо про перші випадки захворювання на метапневмовірус в Україні

Зазначається, що респіраторну інфекцію під назвою метапневмовірус вперше виявили ще метапневмовірус. Вона викликає симптоми, аналогічні грипу або застуді, серед яких кашель, лихоманка, закладеність носа і втома.

Переважно хвороба протікає у легкій формі, однак може викликати ускладнення у людей з ослабленою імунною системою, а також маленьких дітей і людей похилого віку, у яких фіксують запалення легенів.

Вірус поширюється повітряним шляхом або через контакт із забрудненими поверхнями.

Випадки захворювання раніше вже були виявлені у Великій Британії, Казахстані та також в Україні.

За інформацією позаштатної представниці МОЗ Ольги Голубовської, в Україні зафіксовано 13 підтверджених випадків HMPV, однак в реальності їх може набагато більше.

Орієнтовний інкубаційний період — від 3 до 6 днів, а середня тривалість захворювання може змінюватись залежно від тяжкості, в середньому 7-10 днів, — пояснює Голубовська.

Вакцини проти HMPV або специфічного противірусного лікування — немає.

Категорія
Україна
Дата публікації

Новий наступ ЗСУ на Курщині. Українські воїни прорвалися у трьох районах

Новий наступ ЗСУ на Курщині. Українські воїни прорвалися у трьох районах
Джерело:  ISW

Українські військові досягли тактичних успіхів у трьох районах Курської області. За даними аналітиків такі дії свідчать про ефективність загальновійськової тактики, яку ЗСУ використовують у цьому регіоні.

Головні тези:

  • Українські військові досягли тактичних успіхів у трьох районах Курської області, використовуючи ефективну загальновійськову тактику.
  • Деякі російські пропагандисти зауважують про продовження українського наступу в Курській області, але аналітики не підтвердили ці твердження.
  • Українські сили використовують далекобійний вогонь та засоби радіоелектронної боротьби для ефективного блокування тилових районів противника у Курській області.
  • Новий наступ ЗСУ на Курщині почався з просування з боку Суджі в бік села Велике Солдатське, збираючи 6 бригад для наступу.
  • Глава Офісу президента Андрій Єрмак підтвердив інформацію про наступ ЗСУ, вважаючи успіх на Курщині хорошими новинами для України.

Яка ситуація у Курській області

Як зазначається, українські сили провели механізовані атаки з використанням бронетехніки, зокрема:

  • просунулися на південь і південний захід від населеного пункту Бердино, увійшовши в його південну частину;

  • активізували наступальні дії в районі Леонідового;

  • провели атаку біля Пушкарного, на схід від Суджі.

Російські пропагандисти зазначають, що у Суджі спостерігається "чергове пожвавлення", що, ймовірно, свідчить про продовження українського наступу.

Водночас російські воєнкори заявляють про деяке просування російських сил на південний схід від Махнівки та вздовж дороги до південно-східної Курилівки. Проте ISW не знайшов візуального підтвердження цих тверджень.

Російська механізована колона намагалася просунутися в напрямку Малої Локні, але безуспішно. Російські воєнкори також повідомляють, що більшість їхніх механізованих колон у Курській області була знищена українськими військовими.

Як зазначають аналітики, українські сили застосовують далекобійний вогонь для блокування тилових районів противника та засоби радіоелектронної боротьби (РЕБ) для придушення російських безпілотників.

Аналітики ISW зазначають, що такі дії свідчать про ефективність загальновійськової тактики, яку ЗСУ використовують у цьому регіоні.

Новий наступ ЗСУ на Курщині — що відомо

Наступальні дії Сил оборони України розпочалися у Курській області Росії вночі 5 січня.

Бійці ЗСУ просунулися з боку Суджі в бік села Велике Солдатське.

У країні-агресорці панікують через те, що українські воїни зібрали для нового наступу “6 бригад і наступають бронетанковими групами у напрямку села Велике Солдатське та сусіднього з ним хутора Бердін уздовж траси 38К-004, а також атакували російські позиції у селі Пушкарне, Курська область”.

Інформацію про наступ ЗСУ підтвердив глава Офісу президента Андрій Єрмак.

Курщина, хороші новини, Росія отримує те, чого заслуговує, — заявив він.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?