1,7 млн військовозобов'язаних українців оновили свої дані через Резерв+
Категорія
Україна
Дата публікації

1,7 млн військовозобов'язаних українців оновили свої дані через Резерв+

Мобілізація
Джерело:  NV

Через мобільний застосунок Резерв+ 1,7 млн громадян України оновили свої дані, з них близько 26 тисяч — за кордоном.

Головні тези:

  • 1,7 млн українців успішно оновили свої дані через мобільний застосунок Резерв+.
  • Для порівняння, обслуговування такої кількості осіб в ТЦК зайняло б декілька місяців безперервної роботи.
  • Процедура оформлення електронного військового в середньому забирає лише 30 хвилин в ТЦК.
  • Електронне бронювання через Резерв+ планується запустити протягом літа, що поспрямує узгодженість процесу оновлення даних.
  • Міністерство оборони та Пенсійний фонд співпрацюватимуть для автоматизації процесу бронювання через застосунок.

1,7 млн українців оновили свої дані через Резерв+

Для кращого розуміння цієї цифри ми порівнюємо, скільки ресурсу зайняло б обслуговування такої кількості українців в ТЦК та СП, коли працівникам ТЦК доводилося б проводити прийоми громадян особисто. В середньому послуга оформлення електронного військово-облікового документа, ми його називаємо коротко електронний військовий, забирає 30 хвилин в ТЦК.

Про це розповіла заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко.

Крім того, очікування документа забирає до 5 робочих днів.

За її словами, для тієї кількості ТЦК, які зараз функціонують в Україні, знадобилося б декілька місяців безперервної роботи для оновлення даних.

Катерина Черногоренко також додала, що 713 тис громадян станом на зараз згенерували документи через застосунок "Резерв+".

Коли у "Резерв+" з'явиться електронне бронювання

Заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко зазначила, що у деяких випадках відстрочка має надаватися автоматично, "без походу до ТЦК, без збору папірців, наприклад, людям з інвалідністю чи батькам трьох дітей". Адже всі ці дані, за словами Чорногоренко, вже мають державу, наприклад, родинні зв'язки є в Державному реєстрі актів цивільного стану.

Ми хочемо досить швидко закрити найпоширеніші кейси, щоб Резерв+ став абсолютно цифровим аналогом ТЦК, і всі сервіси, які можна автоматизувати, не забирали час та ресурси наших громадян, — зазначила вона.

На питання, коли може бути запущено цю функцію, Чорногоренко відповіла, що це відбудеться протягом літа.

Крім того, коментуючи запровадження процесу електронного бронювання, представник Міноборони зазначила, що воно буде доступне на порталі Дія, а Міністерство оборони буде системою-партнером.

Кожен керівник підприємства отримає доступ до записів у реєстрі Пенсійного фонду щодо своїх працівників, які підлягають бронюванню. Керівник зможе бронювати їх онлайн. Ця інформація відразу передаватиметься до реєстру Оберіг. Потім кожен заброньований користувач Резерв+ отримає відповідний статус у додатку у своєму смартфоні. Статус електронного бронювання відображатиметься під час формування електронного військово-облікового документа через додаток. Фактично це має зайняти кілька хвилин.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?