Американські науковці виявили нове антитіло проти COVID-19
Світ
Дата публікації

Американські науковці виявили нове антитіло проти COVID-19

Джерело:  online.ua

Дослідникам з Вашингтонського університету в Сіетлі та біотехнологічної компанії Humabs Biomed SA вдалось віднайти антитіло, що ефективно долає більшість коронавірусних інфекцій, включаючи SARS-CoV-2 і його різноманітні штами.

Джерело:  Medical Xpress

У США виявили нове антитіло проти COVID-19

Фахівці повідомили, що за результатами досліджень на хом'яках вдалось повністю побороти інфекцію та поширення вірусу в легенях тварин.

Антитіло нейтралізує SARS-CoV-2, варіанти SARS-CoV-2 та інші сарбековіруси в лабораторії, захищає від інфекції в дослідженнях на тваринах і, мабуть, здатне перешкоджати спробам вірусу уникнути його шляхом мутації, - заявили дослідники.

Зокрема, антитіло S2K146 було отримане з з В-клітин людини, яка перенесла COVID-19. Дане антитіло, як і його моноклональні аналоги, націлене на вірусний спайковий білок.

Так, науковцям вдалось встановити, що S2K146 атакує область білка-шипа SARS-CoV-2, ідентичну тій, що розпізнається рецептором ACE2, запобігаючі інфікуванню клітин в організмі.

Фото - Pixabay.com

В ході експериментів вчені виявили тільки один варіант SARS-CoV-2, який міг врятуватися від досліджуваного антитіла, але його здатність зв'язуватися з ACE2 була дуже слабкою.

У ВООЗ спростовують інформацію про появу гібридного штаму коронавірусу

За словами головного епідеміолога ВООЗ Марії Ван Керкхове, заява кіпрських науковців про виявлення гібридного штаму "Дельтакрон" ймовірно помилкова, та викликана у наслідок помилкових результатів дослідження зразків COVID-19.

Марія Ван Керкхове повідомила, що не слід використовувати поняття "штам",  "Дельтакрон" та "флурон" — одночасне захворювання на грип та коронавірусну інфекцію, оскільки вони не мають відношення до цієї ситуації.

За останніми даними ВООЗ, число зареєстрованих випадків захворювання на COVID-19 у світі сягнуло 305 млн людей, з яких майже 5,5 млн — померли від ускладнень.

Зокрема, станом на вечір понеділка, 10 січня, було зафіксовано 305 млн 914 тис 601 випадок інфікування коронавірусом. Кількість померлих становила 5 млн 486 тис 304 людини.

За добу у світі на COVID-19 захворіло 1 млн 736 тис 233 людини. Кількість померлих склала 4 тис 29 осіб.