Аналітики FT прогнозують цьогорічне банкрутство соцмережі X Ілона Маска
Категорія
Економіка
Дата публікації

Аналітики FT прогнозують цьогорічне банкрутство соцмережі X Ілона Маска

Ілон Маск
Джерело:  The Financial Times

Ілон Маск часто використовує попередження про банкрутство для мотивації своїх співробітників, він робив це в Tesla і SpaceX. Але наразі реклама в соцмережі X різко просіла, а спроби створити нові джерела доходу провалилися, що натякає на справжнє банкрутство.

Соцмережа X Ілона Маска може збанкрутувати – прогноз аналітиків

Газета Financial Times (FT) у своїх передбаченнях на 2024 рік прогнозує, що соцмережа X (колишній Twitter) Ілона Маска цьогоріч може оголосити про банкрутство.

Про це йдеться у статті FT.

Чи збанкрутує компанія X? Так. Ілон Маск часто використовує попередження про банкрутство для мотивації своїх співробітників: він робив це в Tesla і SpaceX. Але цього разу, коли реклама в X різко просіла, а спроби створити нові джерела доходу провалилися, є велика ймовірність, що це станеться, – йдеться у прогнозі.

Після нещодавніх емоційних заяв проти рекламодавців, Маск може виявитися достатньо нерозважливим, щоб подумати, що зможе провести компанію через банкрутство і все одно залишитися на вершині.

Боротьба Маска за контроль над X в умовах банкрутства стала б захоплюючим продовженням сповненого драматизму процесу придбання Twitter, – пише FT.

Колишній Twitter заробив у рази менше грошей на рекламі

Соцмережа X (колишній Twitter) заробив у 2023 році на рекламі приблизно 2,5 млрд дол – це значно менше у порівнянні з попередніми роками.

У звіті Media Matters for America йдеться про те, що платформа X розміщувала рекламу великих брендів, таких як Apple, поряд з антисемітським контентом, наприклад, мемами, що зображують нацизм як духовне пробудження, і цитатами Адольфа Гітлера, поданими в надихаючому стилі.

Після цього стало відомо, що низка компаній, серед яких Apple, Disney, Comcast, Lionsgate та Paramount Global, припинять купувати рекламу на платформі X.

Гендиректорка X Лінда Яккаріно не піддається тиску з боку рекламодавців піти з посади, оскільки великі бренди призупиняють свої витрати на рекламі через занепокоєння щодо її власника Ілона Маска та антисемітського контенту.

Соціальна медіа-компанія X подала до суду на медіа-наглядову групу Media Matters, яка виявила, що соцмережа розміщує рекламні публікації поряд з постами, що вихваляють нацизм.

Мільярдер, власник соцмережі X Ілон Маск використав нецензурну лексику, критикуючи бренди, які зняли свою рекламу на платформі після скандального допису Маска, в якому він підтримав антисемітську теорію змови.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?