Відомий британський бренд одягу і аксесуарів класу люкс Burberry вперше за 20 років змінив свій логотип: фірмову клітку замінили монограму у вигляді переплетень латинських Т і В. Окрім того, на новому логотипі написано Burberry London England.
Про це бренд повідомив на своїй офіційній сторінці в Instagram, передає ONLINE.UA.
Зазначимо, що в березні 2018 року компанію очолив новий креативний директор Рікардо Тиші. САме він презентував новий логотип і монограму бренду, у якій ініціали перших букв в імені і прізвища засновника бренду Томаса Берберрі (Thomas Burberry) виконані в бежевих, білих і помаранчевих тонах.
Також модний бренд опублікував переписку Рікардо Тиші з британським арт-директором і графічним дизайнером Пітером Севіллом, який розробив фірмовий малюнок Burberry. Зауважимо, що Севілл торік розробив редизайн логотипу Calvin Klein на замовлення Рафа Сімонса.
Сам художник зізнався, що натхненням для нього стали архіви Burberry, а саме логотип бренду 1908 року і монограма Томаса Берберрі.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що 18 серпня 2018 року в Києві відкриється перший в Україні магазин найбільшого європейського рітейлера H&M (Hennes & Mauritz). Зазначається, що він буде знаходитися на території торгового центру Lavina Mall.