Десятки російських авіакомпаній опинилися на межі краху
Категорія
Економіка
Дата публікації

Десятки російських авіакомпаній опинилися на межі краху

літаки РФ
Джерело:  online.ua

Щонайменше 30 російських авіакомпаній можуть збанкрутувати вже у 2025 році. Що важливо розуміти, вони забезпечують понад чверть (26%) пасажирських перевезень усередині країни-агресорки.

Головні тези:

  • Стрімке погіршення фінансового становища та відкликання сертифікатів експлуатантів загрожують існуванню російських авіаперевізників.
  • Лише великі авіакомпанії, такі як “Аерофлот”, викупляють свої літаки та мають шанси на порятунок від банкрутства.
  • Російські технології авіабудування знову потрапили під шквал критики.

Російський авіабізнес стикнувся з масштабними проблемами

Згідно з даними російських пропагандистів, стрімке погіршення фінансового становища та відкликання сертифікатів експлуатантів загрожує авіаперевізникам банкрутством.

Ключові виклики, з якими поки авіакомпанії не можуть впоратися, накопичені борги за лізинг іноземних літаків.

Як відомо, коли країна-агресорка РФ розпочала повномасштабне вторгнення в Україну у лютому 2022 року, проти Росії були введені нові потужні санкції.

На цьому тлі авіакомпанії перестали перераховувати лізингові платежі. Російський уряд дозволив наступного року списати борги за ними, однак на ці суми буде нараховано податок на прибуток у розмірі 25%. Таке фінансове навантаження може змусити їх закритися.

У кого є шанс врятуватися

За словами російських пропагандистів, викупити лізингові літаки за кошти Фонду національного добробуту змогли тільки великі авіакомпанії.

Насамперед йдеться про "Аерофлот", "Уральські авіалінії" і S7 Airlines.

Що важливо розуміти, лише у першому кварталі поточного року кількість викуплених повітряних суден досягла 165 із 400.

Невдоволення учасників ринку зрозуміле, оскільки списана кредиторська заборгованість належить до "позареалізаційних доходів", а "зекономлені" гроші визнають прибутком, а їх оподатковують, — йдеться в повідомленні.

На цьому тлі не можна не згадати про те, що нещодавно російський винищувач Су-57 став об'єктом критики та глузування під час авіашоу в Китаї через низьку якість збірки та недоліки в технологіях.

Перша ж участь Су-57 на міжнародному авіашоу Airshow China ознаменувала остаточне руйнування міфу про те, що цей літак хоча б якось належить до п'ятого покоління. А також стала доказом того, що всі російські технології авіабудування залишились у XX сторіччі.

Категорія
Економіка
Дата публікації

Глава Мінфіну США розкритикував деяких членів команди Зеленського

Бессент невдоволений роботою радників Зеленського
Джерело:  online.ua

Як вважає очільник Міністерства фінансів США Скотт Бессент, український лідер Володимир Зеленський "застряг" у своїй героїчній ролі і не отримує хороших порад від своїх радників.

Головні тези:

  • Голова Мінфіну США вважає, що Володимир Зеленський проявив героїзм у складні для України часи.
  • Попри це, Бессент не задоволений порадами, які український президент отримує від членів своєї команди.

Бессент невдоволений роботою радників Зеленського

Своїми думками з цього приводу американський міністр поділився в інтерв'ю пропагандистському журналісту Такеру Карлсону.

Він (Зеленський — ред.) був артистом, водевілістом. Він був звичайною людиною, яка потрапила у складний час, піднялася на ноги, проявила героїзм і, мені здається, застрягла.

Скотт Бессент

Скотт Бессент

Глава Мінфіну США

На цьому тлі міністр поскаржився на радників Володимира Зеленського та почав стверджувати, що вони, мовляв, не дають йому хороших порад.

Я вважаю, що деякі урядовці навколо нього і в уряді дуже хороші. Але я думаю, що деякі люди поруч із ним не дають йому найкращих порад, що його радники не ідеальні, — заявив Бессент.

Окрім того, американський посадовець вкотре прокоментував угоду про корисні копалини.

На його переконання, незадоволеними цією угодою можуть бути люди, які "запускають руку в касу".

Тому що ми будемо контролювати потік грошей. У цьому причина проблем, — стверджує глава Мінфіну США.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?