Дональд Трамп ухвалив неочікуване рішення щодо Байдена
Категорія
Політика
Дата публікації

Дональд Трамп ухвалив неочікуване рішення щодо Байдена

Дональд Трамп ухвалив неочікуване рішення щодо Байдена
Джерело:  online.ua

Команда чинного американського лідера Дональда Трампа неочікувано для всіх зробила перший крок для можливості переходу в Білий дім новообраного президента США Джо Байдена: мовиться про те, що останньому надали доступ до брифінгів і фінансування. Окрім того, 23 листопада Управління загальних служб, федеральне агентство, яке має підписати угоду про зміну президента, офіційно повідомило демократу, що він може розпочати процес передачі повноважень. Адміністратор GSA Емілі Мерфі в своєму листі вказала, що Байден отримає доступ до ресурсів, в яких йому було відмовлено через юридичні проблеми, спрямовані на скасування його перемоги. Про це інформує ONLINE.UA з посиланням на Reuters.

"Це означає, що у команди Байдена тепер будуть федеральні кошти і офіційний офіс для здійснення його переходу до тих пір, поки він не вступить на посаду 20 січня. Це також відкриває можливість для Байдена і обраного віцепрезидента Камали Гарріс отримувати регулярні брифінги з питань національної безпеки, які також отримує Трамп", — йдеться в повідомленні.

Варто звернути увагу на те, що заява GSA пролунала зразу ж після того, як офіційні особи Мічигану визнали Байдена переможцем у своєму штаті. Що важливо розуміти, це зробило юридичні зусилля Трампа зі зміни результатів виборів справді мізерними.

Однак чинний очільник Білого дому і його радники переконують, що він буде продовжувати шукати законні шляхи, але його рішення дати Мерфі добро на перехід адміністрації Байдена вказує на те, що навіть Білий дім зрозумів, що наближається час рухатися далі.

"Водночас, радник Трампа назвав цей крок подібним до того, як обидва кандидати отримували брифінги під час передвиборчої кампанії, і заявив, що заява президента не є поступкою. Трамп без пред'явлення доказів заявив про широкомасштабні шахрайства на виборах 3 листопада. Хоча він і не визнав перемогу свого суперника-демократа в понеділок, заява Трампа про те, що його співробітники будуть співпрацювати з Байденом, стала значним зрушенням і була найближчою до визнання поразки", — сказано в повідомленні.

Як повідомляв ONLINE.UA,  в США почалася паніка через нове неочікуване рішення Дональда Трампа  щодо Росії.

Категорія
Технології
Дата публікації

Революція у повітряних боях — якими будуть літаки-винищувачі шостого покоління

літак
Джерело:  Live Science

Шосте покоління бойових літаків обіцяє справжню революцію в повітряних боях. Чим ці винищувачі відрізнятимуться від попередніх, як вони виглядатимуть, працюватимуть і чому саме зараз ключові країни світу розгортають нові перегони авіаційних технологій.

Головні тези:

  • Китай уже тестує J-36 і J-50, а США доручили компанії Boeing створення нового F-47.
  • Нові винищувачі інтегруватимуть штучний інтелект, вдосконалені двигуни та нові елементи маскування.

Якими будуть бойові літаки наступного покоління

Ключові зміни стосуватимуться насамперед стелс-технологій. Нові винищувачі інтегруватимуть штучний інтелект, вдосконалені двигуни та нові елементи маскування. Зараз найпросунутішими вважаються винищувачі п’ятого покоління — F-35 Lightning II, F-22 Raptor (США), Chengdu J-20 (Китай). Вони були створені на основі технологій першої половини XXI століття.

Але тепер на горизонті — шосте покоління. Китай уже тестує J-36 і J-50, а США доручили компанії Boeing створення нового F-47. Як і раніше, головні інновації стосуються конструкції літака, авіоніки та озброєння. Водночас не варто чекати радикального зростання швидкості чи маневровості. Основні зміни — у підході до повітряного бою та застосуванні цифрових технологій.

Шосте покоління, як і попереднє, покладається на стелс. Завдяки особливій формі планера та покриттю, яке поглинає радіохвилі, літаки можуть залишатися невидимими для радарів і інфрачервоних сенсорів. Навіть коли їх виявлять, часу на реакцію в супротивника майже не буде.

Форма планера, зокрема ромбоподібні конструкції, ймовірно, збережеться, але стане ще досконалішою. Одна з тенденцій — зменшення або повне усунення вертикальних хвостових стабілізаторів. Допоміжну роль відіграватимуть і рідинні актуатори — пристрої, які створюють тиск на крила за допомогою потужних потоків повітря. Відмова від вертикальних елементів зробить літак ще менш помітним. Також варто очікувати нових матеріалів, що поглинають радіохвилі.

Ще одна ключова інновація — двигуни з адаптивним циклом. Вони працюватимуть у трипотоковому режимі, де третій повітряний потік допоможе підвищити ефективність і забезпечить можливість тривалого надзвукового польоту без використання форсування.

Можливі два типи планерів для різних регіонів. Один — більший, орієнтований на місії в Тихоокеанському регіоні, де важлива велика дальність і навантаження. Інший — компактніший, для умов Європи, де перевага за маневровістю.

У шостому поколінні кабіна літака перетвориться на високотехнологічний командний центр. Пілот отримуватиме інформацію з літаків-союзників, наземних станцій і супутників — усе в режимі реального часу. Система також зможе активно глушити ворожі сенсори, що ускладнить роботу ППО противника.

Безпілотники стануть ключовим елементом. Пілот керуватиме групою дронів: від автономних помічників до дешевших бойових апаратів, що можуть прикривати його або виконувати інші завдання. Штучний інтелект відіграватиме критичну роль у цій взаємодії — достатньо буде вказати ціль, а дрон самостійно виконає місію.

Озброєння теж еволюціонує. В арсенал надійдуть ракети, здатні розвивати гіперзвукову швидкість і лишатися малопомітними для сенсорів. У перспективі можуть з’явитися системи зі спрямованою енергією — зокрема лазерна зброя, яка поки перебуває на стадії розробки.

США також ведуть окрему програму для ВМС — F/A-XX, яка доповнить F-47. Паралельно Велика Британія, Італія і Японія створюють спільний літак у рамках програми GCAP — наступника Eurofighter Typhoon і Mitsubishi F-2. А Німеччина, Франція і Іспанія працюють над FCAS — проектом, який повинен замінити літаки Rafale та Typhoon.

Розробка винищувачів шостого покоління вже триває, але залишаються питання щодо вартості, термінів і технічної реалізації. Якщо п’яте покоління створювали понад десятиліття, то нова хвиля буде ще складнішою. Очікується, що такі літаки служитимуть не менше 30 років — але чи збережеться актуальність технологій у такому динамічному світі, покаже лише час.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?