Культові кросівки Вірджила Абло продають на аукціоні за рекордні 6 млн доларів
Категорія
Культура
Дата публікації

Культові кросівки Вірджила Абло продають на аукціоні за рекордні 6 млн доларів

Культові кросівки Вірджила Абло продають на аукціоні за рекордні 6 млн доларів
Джерело:  online.ua

За 200 пар кросівок Nike x Louis Vuitton Air Force 1, розроблених Вірджилом Абло готові заплатити більше 6 млн доларів.

Джерело: Business of Fashion

Аукціонний дім Sotheby's проведе благодійні торги 200 пар кросівок Nike x Louis Vuitton Air Force 1, над якими встиг попрацювати Вірджіл Абло перед своєю смертю.

Аукціон буде проходити до 8 лютого, але вже зараз сукупність ставок за всі пари становить близько 6,1 мільйона доларів — початкова оцінка загальної суми за 200 пар становила від 1 до 3 мільйонів доларів. Ціна однієї пари вже досягає $60 000 за початкової вартості $2000.

Кросівки Air Force 1 стали першою офіційною колаборацією Nike та Louis Vuitton.

 Це справді об'єднання двох гігантів індустрії. І, звичайно ж, генія Вірджіла Абло, якого багато хто любить, поважають і за яким сумують. Об’єднання цих трьох світів – справді неймовірна річ, яка, на мою думку, викликає глобальний інтерес — сказав глава Sotheby's із сучасних предметів колекціонування Брам Вахтер.

Пізніше в магазини надійдуть різні варіації Nike x Louis Vuitton Air Force 1, але забарвлення, представлене на аукціоні, ексклюзивне і повторюватися не буде. Всі виручені кошти від продажу кросівок надішлють у фонд The Virgil Abloh "Post-Modern" Scholarship Fund, який займається стипендіальною підтримкою темношкірих студентів-дизайнерів.

Шкіряні кросівки мають фірмові лапки Абло і емблематичні візерунки Louis Vuitton. Кожен знаходиться в помаранчевому футлярі обмеженої серії.

Що відомо про Вірджила Абло

Вірджил Абло — американський модельєр і дизайнер одягу, який обіймав посаду художнього керівника чоловічого одягу бренду Louis Vuitton з березня 2018 року. Також був виконавчим директором міланського лейблу Off-White, модного будинку, заснованого Абло 2013 року.

Абло був одним із найвідоміших чорношкірих дизайнерів У липні 2021 року LVMH доручила йому запускати нові бренди та співпрацювати з уже існуючими брендами в немодних секторах, таких як меблі та багажні сумки.

У 2021 році дизайнер помер від раку, йому був 41 рік.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?