Чиновники Сьєрра-Леоне підтвердили смерть від лихоманки Ебола через менше доби після того, як Всесвітня організація охорони здоров'я оголосила про закінчення останнього спалаху в Західній Африці, повідомляє BBC News.
Країна була оголошена вільною від вірусу 7 листопада минулого року, а регіон загалом був очищений, коли ВООЗ оголосив про закінчення спалаху в Ліберії у четвер, 14 січня. Втім, ВООЗ попереджав, що спалахи захворювання ще очікуються.
Смерть на півночі Сьєрра-Леоне сталася раніше на цьому тижні і людина, яка померла, показала позитивні результати в тесті на вірус, сказав представник тест-центру Ебола.
Прес-секретар дослідного центру Ебола Сіді Яхья Туніс повідомив BBC, що пацієнт помер в районі Тонколілі. Він їздив туди з Камбіо, недалеко від кордону з Гвінеєю. Посадові особи у сфері охорони здоров'я терміново шукають тих, хто контактував з жертвою.
Ліберія була останньою країною, в якій спостерігалася активна передача вірусу Ебола. Вона двічі була оголошена вільною від захворювання, перш ніж інфекції виникали знову. Країна вважається вільною, коли по закінченні двох інкубаційних періодів в 21 день з моменту останнього відомого випадку дається негативний результат вдруге.
Колишній офіцер піхоти армії США, оборонний консультант Брент Іствуд звернув увагу на те, в якому ганебному стані знаходить авіаносний флот країни-агресорки Росії. Вкрай красномовним залишається той факт, що єдиний російський авіаносець "Адмірал Кузнєцов" досі не можуть повернути у стрій.
Головні тези:
- Брак фінансування, дефіцит фахівців та слабка суднобудівна база - головні фактори, що заважають Росії створювати ефективні авіаносці.
- Путін ігнорує проблему з авіаносним флотом, а зосереджується на вдосконаленні інших видів зброї.
Що не так з російським авіаносним флотом
Як зазначив Брент Іствуд, країна-агресорка РФ систематично не здатна створювати авіаносці, пише 19FortyFive.
Серед головних причин: брак фінансування на тлі війни з Україною, суттєвий дефіцит фахівців у цій сфері, слабка суднобудівна база, а також орієнтація на сухопутні бойові дії.
Ви лишень подивіться на кляте відро болтів "Адмірал Кузнєцов", який роками був шоу клоунів і все ще ремонтується, — не приховує своєї іронії оборонний консультант.
За словами Брента Іствуда, авіаносці — складні, дорогі, потребують великої інфраструктури й закордонних баз, тому Росія продовжує залишатися невдахою у цій сфері.
Що також важливо розуміти, російський диктатор Володимир Путін свідомо ігнорує цю проблему.
Станом на сьогодні він зосередив свою увагу на танках, літаках, гіперзвуковій і ядерній зброї.
Проблеми з надводними кораблями показав приклад флагмана "Москва", знищеного українською ракетою. Поза регіональні води флот виходить рідко. Винятки — Арктика і Тартус у Сирії.