Американці захопилися новим елітним хобі - розведенням домашніх курей, яким вони не тільки купують підгузки і дизайнерські сукні, а й наймають для них окремих шеф-кухарів і будують "розумні" курники, передає ONLINE.UA з посиланням на The Outline.
Однією з перших засновниць "курячого тренду" стала Джулія Бейкер - вона почала створювати підгузки для курей, які активно поширювала між друзів. Тепер у неї повноцінне виробництво курячих підгузків - американка продає до тисячі одиниць на місяць по 18 доларів за один підгузок.
Пізніше в США з'явилися компанії, які створюють інші елітні аксесуари для домашніх курей - це продукти преміум-категорії (будиночки, спеціальні гойдалки, підгузки ручної роботи), які створюють максимальний комфорт для пернатих.
Також популярні в США бренди, які випускають декоративні сідла і наряди для курок. Вони найбільше спрямовані на те, щоб радувати власників курок, які тримають пернатих в будинку і беруть їх на прогулянки.
"Раніше ви одягали в плаття свою чихуахуа. Тепер люди одягають в плаття своїх курок", - коментує Джулія Бейкер новий американський тренд.
Популярність домашніх курей в США підтверджують і багато акаунтів в соцмережах, на які підписані десятки тисяч людей. Наприклад, у блогу The Drinking with Chickens є майже 45 тисяч передплатників, які розчулюються фото з курками, що вбрані в яскраві сукні і пончо.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що на престижному конкурсі обрали найкращі фото собак 2018 року.