Редиска "Азовсталь". Українці закликають зупинити “патріотичний” маркетинг
Категорія
Культура
Дата публікації

Редиска "Азовсталь". Українці закликають зупинити “патріотичний” маркетинг

Редиска "Азовсталь". Українці закликають зупинити “патріотичний” маркетинг
Джерело:  online.ua

Дедалі частіше в Україні можна зустріти товари з різноманітними "патріотичними" назвами: редиска "Азовсталь", пиво "Герої не вмирають", сосиски "Патрончики", героїчна "Буча-комбуча". Проте українців обурює поява нового напрямку в маркетингу, коли в назвах товару використовуються пов’язані з війною назви.

Джерело: Юрій Гудименко

Маркетологи експлуатують на війні

Сапер Збройних сил України Юрій Гудименко помітив у магазині насіння редиски "Азовсталь". Також там продавалося насіння салату “Джонсонюк”.

Чоловік звернувся з проханням до маркетологів, щоб вони припинили цю експлуатацію для збільшення продажів.

Адже в деяких випадках використання "патріотичних" назв виглядає образливо.

Це неправильно. Ви це робите не з почуття патріотизму. Ви це робите з бажання збільшити продажі. У вас корисливий мотив. Корисливий мотив у бізнесу бути зобов‘язаний, і тут питань нема. Але є дуже чітка межа. Там, де ваша заслуга і ваш вчинок – ок. Де не ваш – не ок. Назва з місця, яке прямо асоціюється з боєм чи трагедією – ідіть н...й. Це не був ваш бій, це не була ваша трагедія. Ви тут ні до чого, ви просто хайпуєте на чужій крові, – написав Гудименко у Фейсбуці.

За 9 годин пост Гудименка набрав більше 9 тисяч лайків.

У коментарях українці почали поширювати приклади агресивного маркетингу, який використовує війну та патріотичні настрої для привертання уваги до товару.

До списку продуктів із небажаними назвами потрапили напій “Буча-комбуча”, кав’ярня “Чорнобаївка”, сосиски "Патрончики", пиво "Герої не вмирають", цукерки "Привід Києва", горілка "Байрактар" та "Непереборна".

Фото: facebook.com/maxim.kolesnikov.900

Фото: facebook.com

Фото: facebook.com

Фото: facebook.com

 Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?