Редиска "Азовсталь". Українці закликають зупинити “патріотичний” маркетинг
Категорія
Культура
Дата публікації

Редиска "Азовсталь". Українці закликають зупинити “патріотичний” маркетинг

Редиска "Азовсталь". Українці закликають зупинити “патріотичний” маркетинг
Джерело:  online.ua

Дедалі частіше в Україні можна зустріти товари з різноманітними "патріотичними" назвами: редиска "Азовсталь", пиво "Герої не вмирають", сосиски "Патрончики", героїчна "Буча-комбуча". Проте українців обурює поява нового напрямку в маркетингу, коли в назвах товару використовуються пов’язані з війною назви.

Джерело: Юрій Гудименко

Маркетологи експлуатують на війні

Сапер Збройних сил України Юрій Гудименко помітив у магазині насіння редиски "Азовсталь". Також там продавалося насіння салату “Джонсонюк”.

Чоловік звернувся з проханням до маркетологів, щоб вони припинили цю експлуатацію для збільшення продажів.

Адже в деяких випадках використання "патріотичних" назв виглядає образливо.

Це неправильно. Ви це робите не з почуття патріотизму. Ви це робите з бажання збільшити продажі. У вас корисливий мотив. Корисливий мотив у бізнесу бути зобов‘язаний, і тут питань нема. Але є дуже чітка межа. Там, де ваша заслуга і ваш вчинок – ок. Де не ваш – не ок. Назва з місця, яке прямо асоціюється з боєм чи трагедією – ідіть н...й. Це не був ваш бій, це не була ваша трагедія. Ви тут ні до чого, ви просто хайпуєте на чужій крові, – написав Гудименко у Фейсбуці.

За 9 годин пост Гудименка набрав більше 9 тисяч лайків.

У коментарях українці почали поширювати приклади агресивного маркетингу, який використовує війну та патріотичні настрої для привертання уваги до товару.

До списку продуктів із небажаними назвами потрапили напій “Буча-комбуча”, кав’ярня “Чорнобаївка”, сосиски "Патрончики", пиво "Герої не вмирають", цукерки "Привід Києва", горілка "Байрактар" та "Непереборна".

Фото: facebook.com/maxim.kolesnikov.900

Фото: facebook.com

Фото: facebook.com

Фото: facebook.com

 Читайте також:

Категорія
Технології
Дата публікації

Аналоги Starlink. Україна спільно зі Швецією вироблятиме супутникові термінали

Супутник
Джерело:  online.ua

Українська компанія Stetman 10 квітня підписала угоду зі шведською Requtech щодо ліцензійного серійного виробництва супутникових терміналів для платформ OneWeb (LEO) та Intelsat (GEO)

Головні тези:

  • Україна разом з Швецією розпочинає ліцензійне виробництво супутникових терміналів для платформ OneWeb та Intelsat.
  • Партнерство компаній Stetman та Requtech створює альтернативу Starlink у вигляді передових супутникових терміналів.
  • Виробництво інноваційного супутникового обладнання в Україні сприятиме не лише внутрішнім потребам країни, а й можливості експорту продукції.

Україна і Швеція спільно вироблятимуть супутникові термінали

Про це повідомив CEO Statment Дмитро Стеценко.

Сьогодні сталася знакова подія — компанія Statment (Україна) підписала угоду з компанією Requtech (Швеція) про ліцензійне серійне виробництво передових супутникових терміналів для платформ (LEO) та Intelsat (GEO) в Україні.

Мова йде про пласкі термінали, за принципом дії схожі на автомобільні системи Starlink від Starmod та Intellian OneWeb, які використовують супутники на низькій навколоземній орбіті (LEO).

Завдяки цьому Україна матиме не лише альтернативи Starlink, якому ми щиро вдячні за своєчасну технологічну підтримку і з яким продовжимо співпрацю, але й власне виробництво супутникового обладнання.

Він додав, що першочергово це забезпечить потреби всередині країни, а в перспективі відкриє шлях для експорту продукції з метою зміцнення європейської супутникової інфраструктури.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?