У РФ заявляють про втрату інтересу громадян до кремлівської пропаганди
Категорія
Політика
Дата публікації

У РФ заявляють про втрату інтересу громадян до кремлівської пропаганди

Кремлівська пропаганда
Джерело:  online.ua

Протягом 2023 року в Росії значно зріс рівень недовіри населення до войовничої кремлівської пропаганди разом із цілою низкою політичних ток-шоу, кремлівських аккаунтів у Telegram та пропагандистських сайтів. 

Що відомо про падіння рівня довіри росіян до кремлівської пропаганди

За інформацією аналітиків проекту "Можемо пояснити", рейтинг політичного ток-шоу одного з головних кремлівських пропагандистів Володимира Соловйова зменшився у півтора рази протягом минулого року.

До кінця 2022-го в топ-100 найпопулярніших передач в Росії (аудиторія 4+ за даними Mediascope) були 5 пропагандистських ток-шоу, а вище всього - "Вечір з Соловйовим": 14 місце з рейтингом 3,6%.

Рік по тому Соловйов як і раніше популярніший колег-пропагандистів, але лише на 35-му місці з рейтингом 2,1% (падіння - більш ніж в півтора рази).

Зазначається, що разом з цим значно знизились перегляди у пропагандистських сайтів, про що свідчить статистика сервісу LiveInternet.

Зазначається, що найбільший відток читачів відбувся із сайтів ключових пропагандистських видань РИА Новости, "Комсомольськая правда" і "Известия".

Зазначається, що протягом року ці видання втратили від 9 до 20 млн відвідувачів.

У грудні 2023 року на сайт РИА зайшли 60 млн унікальних користувачів, а в грудні 2022 - 75 млн.

"Ленту.ру" в минулому грудні відвідали 54 млн осіб (роком раніше - 63 млн).

Найбільші втрати - у "Комсомолки". Якщо в грудні 2022 року на сайт КП зайшли 107 млн користувачів, то через рік - всього 87 млн.

Що відомо про втрати пропагандистських Telegram-каналів

Від Z-каналів масово відписуються користувачі.

Втрати почалися після невдалого заколоту Євгена Пригожина в червні.

Найбільше відписок - у "воєнкорів", які втрачають майже по 1 тис. осіб на день, кажуть дані tgstat.

Так, канал WarGonzo (Семен Пегов) з червня втратив понад 200 тис. підписників (з 1,3 млн до 1,09 млн).

Схожі втрати у Євгена Піддубного (мінус 170 тис. за півроку). Юрій Котенок втратив більше 50 тис. підписників.

А "воєнкор" Олександр Сладков взагалі перестав бути мільйонником - в липні на нього були підписані 1,08 млн, зараз - всього 944 тис.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?