"Слуги народу" оновили план проєкту "Велике будівництво"
Категорія
Економіка
Дата публікації

"Слуги народу" оновили план проєкту "Велике будівництво"

"Слуги народу" оновили план проєкту "Велике будівництво"
Джерело:  online.ua

На з’їзді фракції “Слуга народу” у Трускавці презентували реформу трансформації інфраструктури, що передбачає оновлення доріг, йдеться про цифру у 24 тис. км. Оновити всю дорожню мережу країни обіцяють до 2023 року. Такі наміри висловив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

Джерело: прес-служба "Слуги народу"

Що стосується сфери трансформації, то, окрім доріг, в планах побудова фінансової стратегії створення 25 індустріальних парків.

В рамках цього інфраструктурного проєкту планують також деякі видозміни в особливостях курсування потягів Інтерсіті. Інтерсіті мають намір з’єднати усі обласні центри, сіті-експрес запрацює в Києві, Львові, Дніпрі та Харкові.

Про проєкт «Велике будівництво»

Зазначимо, проєкт «Велике будівництво» — розбудова інфраструктури в Україні, зокрема, йдеться про дороги, школи, дитячі садки, центри екстреної медичної допомоги та стадіони.

“Основна задача проєкту в 2021 році — будівництво чи реконструкція 6,6 тис. км доріг, 74 шкіл, 54 дитсадків, 28 медичних закладів, понад 140 приймальних відділень та 340 медичних амбулаторій у сільській місцевості, 24 басейнів та 78 інших спортивних об’єктів та по всій країні. 2021 року до програми «Велике будівництво» долучаються 16 проєктів культурного напрямку та 10 об’єктів культурної спадщини» - йдеться про проєкт на його офіційному сайті.

Дороги з платним користуванням

Нагадаємо, влітку у Міністерстві інфраструктури оголосили, що в майбутньому в Україні можуть з’явитися дороги з платним користуванням та назвали низку потенційних таких доріг.

За словами заступниці міністра з питань євроінтеграції Анни Юрченко, йдеться про дороги Краковець-Львів-Броди-Рівне та Стрий-Мукачево. Сьогодні у країні існує небагато напрямків, де може функціонувати платна дорога — це пов’язано з рівнем трафіку.

“Укравтодор" дотепер отримав дві приватні ініціативи з підготовки двох нових концесійних проектів. Класика жанру, коли це автодорога в чистому полі. Вона, найімовірніше, буде платною. Перша — це маршрут Краковець-Львів-Броди-Рівне (ініціатор — “Автомагістраль-Південь”) — понад 200 км абсолютно нового будівництва, альтернативна дорога Київ-Чоп та М-10 Львів-Краковець”, — пояснила вона.

Раніше повідомлялося про те, що в 2021 році витрати на ремонт доріг зросли на мільярд грн - до 116,25 млрд грн. Так, Кабінет міністрів збільшив витрати загального фонду державного бюджету для "Укравтодору" на розвиток мережі доріг державного значення на 5 млрд грн, після чого сумарні витрати на дороги виросли до 116,25 млрд грн, що на 1 млрд грн більше витрат 2020 року.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?