На з’їзді фракції “Слуга народу” у Трускавці презентували реформу трансформації інфраструктури, що передбачає оновлення доріг, йдеться про цифру у 24 тис. км. Оновити всю дорожню мережу країни обіцяють до 2023 року. Такі наміри висловив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Джерело: прес-служба "Слуги народу"
Що стосується сфери трансформації, то, окрім доріг, в планах побудова фінансової стратегії створення 25 індустріальних парків.
В рамках цього інфраструктурного проєкту планують також деякі видозміни в особливостях курсування потягів Інтерсіті. Інтерсіті мають намір з’єднати усі обласні центри, сіті-експрес запрацює в Києві, Львові, Дніпрі та Харкові.
Про проєкт «Велике будівництво»
Зазначимо, проєкт «Велике будівництво» — розбудова інфраструктури в Україні, зокрема, йдеться про дороги, школи, дитячі садки, центри екстреної медичної допомоги та стадіони.
“Основна задача проєкту в 2021 році — будівництво чи реконструкція 6,6 тис. км доріг, 74 шкіл, 54 дитсадків, 28 медичних закладів, понад 140 приймальних відділень та 340 медичних амбулаторій у сільській місцевості, 24 басейнів та 78 інших спортивних об’єктів та по всій країні. 2021 року до програми «Велике будівництво» долучаються 16 проєктів культурного напрямку та 10 об’єктів культурної спадщини» - йдеться про проєкт на його офіційному сайті.
Дороги з платним користуванням
Нагадаємо, влітку у Міністерстві інфраструктури оголосили, що в майбутньому в Україні можуть з’явитися дороги з платним користуванням та назвали низку потенційних таких доріг.
За словами заступниці міністра з питань євроінтеграції Анни Юрченко, йдеться про дороги Краковець-Львів-Броди-Рівне та Стрий-Мукачево. Сьогодні у країні існує небагато напрямків, де може функціонувати платна дорога — це пов’язано з рівнем трафіку.
“Укравтодор" дотепер отримав дві приватні ініціативи з підготовки двох нових концесійних проектів. Класика жанру, коли це автодорога в чистому полі. Вона, найімовірніше, буде платною. Перша — це маршрут Краковець-Львів-Броди-Рівне (ініціатор — “Автомагістраль-Південь”) — понад 200 км абсолютно нового будівництва, альтернативна дорога Київ-Чоп та М-10 Львів-Краковець”, — пояснила вона.
Раніше повідомлялося про те, що в 2021 році витрати на ремонт доріг зросли на мільярд грн - до 116,25 млрд грн. Так, Кабінет міністрів збільшив витрати загального фонду державного бюджету для "Укравтодору" на розвиток мережі доріг державного значення на 5 млрд грн, після чого сумарні витрати на дороги виросли до 116,25 млрд грн, що на 1 млрд грн більше витрат 2020 року.
Читайте також:
Російський політолог: Путін перетворює Білорусь на плацдарм для нападу на Україну;
ЄС готує пакет санкцій проти режиму Лукашенка;
Лукашенко звинуватив Україну в розміщенні військових баз США.