Сайт Rave провів дослідження, щоб дізнатися, які бренди найбільш ненависні в кожній країні. Для цього команда проаналізувала більш ніж 1 мільйона твітів. На основі отриманих даних було створено інфографіку, яка показує рівень ненависті громадян до різних брендів.
Джерело: Rave.
«Ми використовували дослідний інструмент SentiStrength для оцінки понад мільйона твітів, пов'язаних з брендом, на предмет позитивного або негативного контенту. У підсумку, ми розрахували рівень ненависті (% негативних твітів) і ранжирували бренди за місцем розташування і категорії, щоб знайти найбільш ненависні бренди в кожній країні» - пише команда Rave.
На кого найбільше нарікають?
Sony - найбільш ненависний бренд, у цього виробника електроніки найбільший hate rate в 10 країнах.
На другому місці - Tesla (в 7 країнах).
На третьому - Uber (в 5 країнах).
З ігрових найбільш ненависний - Ubisoft, в 23 країнах.
Найбільш ненависний бренд електроніки - Microsoft (22 країни)
Найбільш ненависний серед фастфудів - KFC.
Uber зводить з розуму Велику Британію і США
Виявилося, що Uber - найбільш ненависний бренд як у США (48,35% негативних твітів), так і у Великобританії (47,88%).
Найбільш ненависні бренди. Інфографіка ravereviews.org.
Також Uber є найбільш ненависним брендом у найбільшій кількості американських штатів (8).
Повідомляється, що у британців складні стосунки з фірмою, яку двічі забороняли в Лондоні з питань безпеки.
LEGO несподівано виявився другим найбільш ненависним брендом в США.
"Наступити на #lego - це найгірше відчуття!!!”, - пишуть користувачі соцмережі.
Цікаво, що українці найбільше ненавидять Facebook, канадці - Sony, бельгійці - PayPal, японці - Netflix, французи - Nissan, турки - Ford, поляки - Tesla, а жителі Зімбабве - Pepsi (100% ненависті!).
Як відзначають автори дослідження, люди можуть ненавидіти ці бренди - але вони все-одно говорять про них. Таким чином, їхні твіти дають безкоштовну рекламу “темній стороні” - брендам, яких вони хейтять.
Читайте також: