Стало відомо, які бренди найбільше ненавидять в світі
Категорія
Цікаве
Дата публікації

Стало відомо, які бренди найбільше ненавидять в світі

Стало відомо, які бренди найбільше ненавидять в світі
Джерело:  online.ua

Сайт Rave провів дослідження, щоб дізнатися, які бренди найбільш ненависні в кожній країні. Для цього команда проаналізувала більш ніж 1 мільйона твітів. На основі отриманих даних було створено інфографіку, яка показує рівень ненависті громадян до різних брендів.

Джерело: Rave.

«Ми використовували дослідний інструмент SentiStrength для оцінки понад мільйона твітів, пов'язаних з брендом, на предмет позитивного або негативного контенту. У підсумку, ми розрахували рівень ненависті (% негативних твітів) і ранжирували бренди за місцем розташування і категорії, щоб знайти найбільш ненависні бренди в кожній країні» - пише команда Rave.

На кого найбільше нарікають?

  • Sony - найбільш ненависний бренд, у цього виробника електроніки найбільший hate rate в 10 країнах.

  • На другому місці - Tesla (в 7 країнах).

  • На третьому - Uber (в 5 країнах).

  • З ігрових найбільш ненависний - Ubisoft, в 23 країнах.

  • Найбільш ненависний бренд електроніки - Microsoft (22 країни)

  • Найбільш ненависний серед фастфудів - KFC.

Uber зводить з розуму Велику Британію і США

Виявилося, що Uber - найбільш ненависний бренд як у США (48,35% негативних твітів), так і у Великобританії (47,88%).

Найбільш ненависні бренди. Інфографіка ravereviews.org.

Також Uber є найбільш ненависним брендом у найбільшій кількості американських штатів (8).

Повідомляється, що у британців складні стосунки з фірмою, яку двічі забороняли в Лондоні з питань безпеки.

LEGO несподівано виявився другим найбільш ненависним брендом в США.

"Наступити на #lego - це найгірше відчуття!!!”, - пишуть користувачі соцмережі.

Цікаво, що українці найбільше ненавидять Facebook, канадці - Sony, бельгійці - PayPal, японці - Netflix, французи - Nissan, турки - Ford, поляки - Tesla, а жителі Зімбабве - Pepsi (100% ненависті!).

Як відзначають автори дослідження, люди можуть ненавидіти ці бренди - але вони все-одно говорять про них. Таким чином, їхні твіти дають безкоштовну рекламу “темній стороні” - брендам, яких вони хейтять.

Читайте також:

  • Fendace: Versace і Fendi вразили колаборацією.

  • Adidas продає свій бренд Reebok за шалену суму.

  • Бренд Ksenia Schnaider почав збір старих джинсів на переробку — де здати речі.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?