У "Дії" зʼявилася функція анулювання броні для працівників — як це працює
Категорія
Україна
Дата публікації

У "Дії" зʼявилася функція анулювання броні для працівників — як це працює

У "Дії" зʼявилася функція анулювання броні для працівників — як це працює
Джерело:  ДІЯ

Керівники та уповноважені особи компаній тепер можуть скористатися новою функцією на порталі "Дія" для анулювання бронювання військовозобов’язаних працівників.

Головні тези:

  • Керівники і уповноважені особи компаній тепер можуть анулювати бронювання військовозобов’язаних працівників через портал «Дія».
  • Процес анулювання броні включає авторизацію на порталі «Дія», вибір послуги, подання заяви та очікування результату.
  • Компанія може подати заяву на анулювання лише раз на місяць, а при втраті статусу критичності бронювання автоматично анулюється.
  • Система бронювання працівників від мобілізації в «Дії» дозволяє керівникам забронювати співробітників онлайн, швидко та без людського втручання.
  • У межах бета-тесту вже заброньовано 929 працівників онлайн, вказують у повідомленні з порталу «Дія».

Як скористатися послугою анулювання броні

Щоб анулювати бронювання, необхідно:

  1. Авторизуватися на порталі "Дія" за допомогою електронного підпису юридичної особи.

  2. Обрати послугу "Анулювання бронювання працівників".

  3. Подати заяву з даними про працівників, яких потрібно розбронювати.

  4. Перевірити та підписати заяву електронним підписом.

  5. Очікувати результат протягом доби, який буде надіслано на електронну пошту та відображено в особистому кабінеті.

Зазначається, що податись на анулювання можна лише раз у місяць. Водночас якщо компанія втрачає статус критичності — бронювання анулюється автоматично.

Як працює бронювання від мобілізації в “Дії”

Відтепер керівники критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони, можуть забронювати співробітників через портал.

Щоб забронювати працівників, потрібно подати заяву на порталі.

Система автоматично перевірить дані працівника в реєстрі «Оберіг», його працевлаштування і чи підприємство є критично важливим, чи відповідають дані вимогам, а потім надішле результат по кожному співробітнику в особистий кабінет керівнику.

Якщо відповідь позитивна — у працівника оновиться інформація в застосунку «Резерв+».

У «Дії» зазначають, весь процес займе до години й усуне людський фактор.

Сервіс усуває людський фактор та пришвидшує процес до години. Жодних перевірок вручну тижнями. Бо рішення з бронювання ухвалює не людина, а кілька автоматичних перевірок у реєстрах. У межах бета-тесту вже забронювали 929 працівників онлайн, — сказано у повідомленні.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?