У ГУР оприлюднили важливу інформацію стосовно тіньового флоту РФ
Категорія
Світ
Дата публікації

У ГУР оприлюднили важливу інформацію стосовно тіньового флоту РФ

ГУР
танкер

Головне управління розвідки Міністерства оборони на порталі War & Sanctions опублікувало дані стосовно російського тіньового танкерного флоту.

Головні тези:

  • Оприлюднена важлива інформація про російський тіньовий танкерний флот та капітанів, які порушують міжнародні правила та обходять санкції.
  • Капітани тіньового флоту РФ володіють великою владою та допомагають обходити обмеження, створюючи загрозу екологічних катастроф.
  • Урядові структури роблять спроби зупинити дії капітанів та запровадити санкції як до них, так і до крюїнгових компаній, що їх підтримують.

У ГУР назвали імена капітанів тіньового флоту РФ

Як зазначається, до списку включені судна, що перевозили підсанкційну російську нафту з Арктики та обслуговували проєкти “Сахалін-1”, “Сахалін-2”, “Сахалін-3”, “Приразломне”, “Новий Порт”.

Загалом на порталі War & Sanctions опубліковано дані вже 89 капітанів, частина з яких перебуває під санкціями.

Капітани — головні на морському судні та мають повну владу на борту. Вони володіють інформацією про власників тіньових танкерів та їхній технічний стан, про вантаж судна та його вартість.

У розвідці наголошують, що усупереч міжнародним правилам, галузевим стандартам, встановленим санкційним обмеженням саме ці капітани вдаються до оманливих і високоризикованих практик.

Зокрема вони відключають та маніпулюють системою AIS або LRIT, використовують спуфінг, вносять неправдиві відомості в маршрутні журнали, здійснюють STS передачі.

Такі дії капітанів допомагають агресору обходити обмеження, застосовані більш ніж 30 країнами світу до російських енергоресурсів, та створюють загрозу екологічної катастрофи для майже кожної країни світу, зокрема й для тих, хто досі вважає Росію своїм торговельним партнером.

Перелік інцидентів за участі тіньового танкерного флоту, керованого російськими капітанами, обліковується десятками. Кожна ключова морська логістична артерія світу наражається на небезпеку бути заблокованою на тривалий час через свідомі порушення, на які ідуть капітани тіньового танкерного флоту РФ. Вони можуть відмовитись від вчинення нелегальних дій, але обирають співучасть.

У ГУР вказують, що морська галузь загалом і крюїнгові компанії зокрема можуть це зупинити. Капітани, які погодились командувати тіньовим флотом РФ, повинні втратити можливість працювати на суднах в майбутньому, а до крюїнгових компаній, що сприяють їх працевлаштуванню, повинні застосовуватися санкції.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?