На ділянці Київського метрополітену між станціями "Почайна" і "Тараса Шевченка" просідають тунелі. Там проведуть плановий ремонт та організують човниковий рух.
Стан тунелів між станціями "Почайна" і "Тараса Шевченка"
Заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник в інтерв'ю “Економічній правді” сказав, що там відбудуться планові роботи.
Це питання своєчасного обстеження, своєчасного ремонту, підтримання його в робочому русі. Немає ніяких великих проблем, – повідомив Поворозник.
За словами керівництва КП "Київський метрополітен", рух поїздів перекривати повністю не будуть. На ділянці, найімовірніше, організують почерговий човниковий рух одним тунелем в обидві сторони.
Ми будемо зупиняти рух одним тунелем, а не двома одночасно. Це питання організації роботи в частині перевезення пасажирів. Будуть тимчасові проїзди, інша схема організації руху. Поїзди ніде не розвертатимуться, вони по черзі проїжджатимуть цю ділянку по одному тунелю, - сказав Поворозник.
Така схема руху передбачатиме довші інтервали прибуття потягів. Водночас "Київпастранс" організує додаткові маршрути наземного транспорту.
Початок робіт планують на літо 2024 року.
Закриття станцій метро у Києві
8 грудня КМДА оголосила про зупинку руху поїздів на відрізку між станціями «Либідська» та «Деміївська» Оболонсько-Теремківської лінії метро.
Причиною стала розгерметизація тунелю та поява тріщин у його стінах, що призвело до підтоплення тунелю.
Ремонт станцій триватиме 6 місяців. Наразі поїзди синьою гілкою курсуватимуть лише між станціями «Героїв Дніпра» та «Либідська».
13 грудня поліція провела обшуки у будівлях "Київського метрополітену", "Метробуду", а також структурних підрозділах міської державної адміністрації у рамках кримінального провадження за кваліфікацією «Службова недбалість» (ч. 2 ст. 367 КК України).
Слідство планує перевірити наявність прорахунків на етапах проєктування, будівництва та експлуатації відрізку метро.