У Росії на тлі санкцій різко зросло число авіаінцидентів — WSJ
Категорія
Світ
Дата публікації

У Росії на тлі санкцій різко зросло число авіаінцидентів — WSJ

Цивільна авіація
Джерело:  The Wall Street Journal

Протягом минулого року у Росії було зареєстровано сплеск авіаційних інцидентів. Причиною цього є санкції – РФ не може постачати запчастини та проводити належне технічне обслуговування. 

Стан цивільної авіації в Росії

The Wall Street Journal у своїй статті посилається на Jacdec .

Минулого року серед місцевих операторів у Росії було зареєстровано близько 74 інцидентів з безпеки, порівняно з 36 у 2022 році.

Аналіз WSJ на базі записів про заплановані польоти компанії Cirium, що займається авіаційними даними, показав, що інциденти траплялися приблизно 9,9 разів на кожні 100 000 вильотів у 2023 році, порівняно з п’ятьма разами у 2022 році та 4,5 разами у 2019 році.

Дані містять багато інцидентів, які, на думку експертів, ймовірно пов’язані з санкціями. До них належать неодноразові випадки загоряння або виходу з ладу двигунів під час польоту, лопання гумових шин шасі під час посадки та несправність закрилків, що призводить до відхилення.

Хоча в більшості інцидентів вдалося уникнути серйозних травм або катастроф, фахівці з безпеки попереджають, що постійні механічні проблеми становлять серйозний ризик для безпеки пасажирів і посилюють тиск на пілотів таким чином, що може призвести до більш серйозних подій.

Яке майбутнє у цивільної авіації в РФ

WSJ пише, що авіаційна промисловість уважно спостерігає за російським небом на тлі очікувань, що умови безпеки можуть погіршитися.

Санкції, запроваджені після вторгнення РФ в Україну, перекрили доступ Росії до західних виробників літаків, заборонивши надавати запасні частини, технічне обслуговування, важливі оновлення програмного забезпечення тощо.

Згідно з даними Cirium, в Росії в даний час зареєстровано 1031 літак з 19 і більше місцями, майже дві третини з яких побудовані іноземними виробниками, включаючи Airbus і Boeing.

Згідно з прогнозами консультантів Oliver Wyman, до 2026 року загальний експлуатаційний авіапарк Росії скоротиться більш ніж удвічі.

Це завдасть удару по РФ, оскільки авіасполучення має вирішальне значення для підтримки економіки у найбільшій за територією країні світу.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?