У застосунку для відеоконференцій Zoom, який користується особливою популярністю серед представників нинішньої ковід-епохи, з'явиться реклама. Компанія вже перейшла до тестування нововведення серед обмеженого кола користувачів, але більшість юзерів поки що користується програмою без реклами.
Джерело: Zoom
Реклама буде відображатися на сторінці браузера лише після завершення зустрічі. Користувачі безкоштовного базового рівня в деяких країнах побачать оголошення, якщо вони приєднаються до онлайн-заходів, організованих іншими користувачами безкоштовного базового рівня. У платній версії програми, судячи з усього, можна буде відмовитися від настирливих повідомлень.
"Ми раді запустити пілотну рекламну програму, яка, як ми очікуємо, дозволить нам підтримати інвестиції та продовжити надання базових безкоштовних послуг для користувачів платформи", - йдеться у заяві компанії на офіційному сайті.
У Zoom також запевняють, що продовжують дотримуватися своєї заяви про конфіденційність, і не використовуватимуть контент зустрічей, веб-семінарів або повідомлень (зокрема, аудіо-, відеофайли та повідомлення) для будь-якого маркетингу, рекламних акцій чи третіх осіб.
Нововведення пояснюють тим, що це необхідно, щоб покрити витрати на підтримку роботи сервісу.
На початку оголошення будуть працювати лише у веб-версії, тобто під час дзвінків через браузер. Точний перелік країн поки що не повідомляється і залишається невідомим, чи серед них є Україна.
Засновник Zoom подарував свій пакет акцій невідомим людям
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що засновник Zoom Ерік Юань раптово наважився розлучитися з майже половиною своїх акцій, які оцінюються у 6 млрд доларів. Він подарував їх невідомим людям, чим спантеличив інвесторів сервісу для відеоконференцій.
У компанії тоді заявили, що передача акцій перебуває у межах умов трастів і загалом такі дії практикуються досить часто під час планування майна. Але в той же час інвестори Zoom рознервувалися, оскільки Юань не розкривав того, кому подарував акції сервісу. Також вони дивуються, навіщо 51-річному Юань, який одружений і має трьох дітей, так поспішно перерозподіляти активи.
Читайте також:
Колишня співробітниця Facebook звинуватила команду Цукерберга у брехні
Facebook опинився в центрі скандалу після приниження темношкірих людей
Instagram провокує психічні розлади в підлітків — закриті дослідження Facebook