У застосунку Zoom з'явиться реклама
Категорія
Технології
Дата публікації

У застосунку Zoom з'явиться реклама

У застосунку Zoom з'явиться реклама
Джерело:  online.ua

У застосунку для відеоконференцій Zoom, який користується особливою популярністю серед представників нинішньої ковід-епохи, з'явиться реклама. Компанія вже перейшла до тестування нововведення серед обмеженого кола користувачів, але більшість юзерів поки що користується програмою без реклами.

Джерело: Zoom

Реклама буде відображатися на сторінці браузера лише після завершення зустрічі. Користувачі безкоштовного базового рівня в деяких країнах побачать оголошення, якщо вони приєднаються до онлайн-заходів, організованих іншими користувачами безкоштовного базового рівня. У платній версії програми, судячи з усього, можна буде відмовитися від настирливих повідомлень.

"Ми раді запустити пілотну рекламну програму, яка, як ми очікуємо, дозволить нам підтримати інвестиції та продовжити надання базових безкоштовних послуг для користувачів платформи", - йдеться у заяві компанії на офіційному сайті.

У Zoom також запевняють, що продовжують дотримуватися своєї заяви про конфіденційність, і не використовуватимуть контент зустрічей, веб-семінарів або повідомлень (зокрема, аудіо-, відеофайли та повідомлення) для будь-якого маркетингу, рекламних акцій чи третіх осіб.

Нововведення пояснюють тим, що це необхідно, щоб покрити витрати на підтримку роботи сервісу.

На початку оголошення будуть працювати лише у веб-версії, тобто під час дзвінків через браузер. Точний перелік країн поки що не повідомляється і залишається невідомим, чи серед них є Україна.

Засновник Zoom подарував свій пакет акцій невідомим людям

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що засновник Zoom Ерік Юань раптово наважився розлучитися з майже половиною своїх акцій, які оцінюються у 6 млрд доларів. Він подарував їх невідомим людям, чим спантеличив інвесторів сервісу для відеоконференцій.

У компанії тоді заявили, що передача акцій перебуває у межах умов трастів і загалом такі дії практикуються досить часто під час планування майна. Але в той же час інвестори Zoom рознервувалися, оскільки Юань не розкривав того, кому подарував акції сервісу. Також вони дивуються, навіщо 51-річному Юань, який одружений і має трьох дітей, так поспішно перерозподіляти активи.

Читайте також:

  • Колишня співробітниця Facebook звинуватила команду Цукерберга у брехні

  • Facebook опинився в центрі скандалу після приниження темношкірих людей

  • Instagram провокує психічні розлади в підлітків — закриті дослідження Facebook

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?