Звучати як Адель. YouTube розробляє ШІ-інструмент для імітації голосів відомих співаків
Категорія
Технології
Дата публікації

Звучати як Адель. YouTube розробляє ШІ-інструмент для імітації голосів відомих співаків

YouTube
Джерело:  Bloomberg

Зараз компанія веде переговори з музичними лейблами щодо отримання прав на пісні.

В YouTube зʼявиться інструмент-ШІ

YouTube працює над ШІ-інструментом, який допоможе користувачам імітувати голоси відомих музикантів під час запису звуку.

Новий інструмент від YouTube у бета-версії дозволить обраному пулу артистів давати дозвіл користувачам використовувати їхні голоси у відео на платформі. Згодом продукт можуть випустити для всіх користувачів з голосами артистів, які вирішать приєднатися до нього.

Мета ініціативи — зробити YouTube платформою, що допоможе галузі розвиватися за допомогою технології генеративного ШІ, яку вже використовують деякі музичні компанії.

Найбільші лейбли, Universal Music Group, Sony Music Entertainment і Warner Music Group, все ще ведуть переговори щодо ліцензійних угод, які охоплюватимуть права на озвучення у бета-версії; для широкого запуску знадобляться окремі угоди.

Раніше генеральний директор UMG Люсіан Грейндж заявив, що ця технологія може "посилити людську уяву і збагатити музичну творчість у надзвичайний спосіб".

Водночас музична індустрія розглядає ШІ як серйозну загрозу, оскільки це може призвести до зростання піратства.

До слова, музика, згенерована ШІ, перебуває в "сірій" зоні через труднощі зі встановленням прав власності на пісні, які відтворюють голос виконавця, але не використовують безпосередньо захищених текстів чи аудіозаписів.

В Instagram, Facebook і WhatsApp з’явиться чатбот з ШІ

Meta AI — це новий помічник genAI, який охоплюватиме різноманітні ресурси компанії, включаючи WhatsApp, Messenger, Instagram (і незабаром з’явиться на смарт-окулярах Ray-Ban Meta та Quest 3).

Користувач зможе взаємодіяти з ним за допомогою підказок природною мовою.

Штучний інтелект побудований на користувацькій моделі, отриманій від Meta LLaMA 2 LLM, і отримуватиме інформацію в реальному часі з Інтернету за допомогою Microsoft Bing.

До того, компанія також розробляє 28 «персонажів» чат-ботів, призначених для вирішення конкретних нішевих інтересів, чи то конкретні види спорту чи засоби масової інформації.

Ці особистості будуть озвучені різноманітними сучасними інфлюенсерами та знаменитостями.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?