Всесвітньо відома соціальна мережа Facebook офіційно повідомила своїм користувачам про обмеження доступу до контенту про заперечення Голокосту в рамках програми по боротьбі з ненависницькими висловлюваннями. З такою гучною заявою першим виступив незмінний очільник корпорації Марк Цукерберг. За його словами, тепер адміністрація Facebook буде направляти людей, які шукають дані, пов'язані з Голокостом або його запереченням, на правдиву інформацію поза соціальною мережею. Про це інформує ONLINE.UA з посиланням на допис Цукерберга.
Варто звернути увагу на те, що компанія посилається на дослідження, згідно з результатами якого 25% американців у віці від 18 до 39 років вважають, що Голокост — це міф чи перебільшення. Окрім того, наголошується, що деякі з них не впевнені в істинності факту геноциду єврейського народу. Марк Цукерберг вже встиг прокоментувати це рішення в своєму акаунті. Хоча 2 роки тому власник компанії вважав "глибоко образливим" заперечення Голокосту, однак тоді стверджував, що соціальним мережам не варто обмежувати контент щодо нього.
"Я боровся з протиріччям відстоювання свободи вираження поглядів та шкодою, яка заподіюється мінімізацією або запереченням жаху Голокосту. Моє мислення розвинулося в міру того, як я бачив дані, що демонструють зростання насильства на ґрунті антисемітизму. Провести правильні кордони між тим, що прийнятно і що неприйнятно, непросто, але я вважаю, що з урахуванням нинішнього стану справ в світі, що це баланс", — наголосив Марк Цукерберг.
Варто також нагадати про те, що нещодавно багато відомих компаній офіційно оголосили бойкот соцмережі Facebook. Як уже згадувалося, вони відмовляються від рекламної співпраці, в результаті чого акції компанії падають. CEO корпорації Марк Цукерберг вперше прокоментував гучний скандал, в центрі якого опинилася його команда. Він під час онлайн-зустрічі зі співробітниками почав переконувати, що цей бойкот не завдасть серйозної шкоди для Facebook.
Як повідомляв ONLINE.UA, демократи у американському Конгресі оголосили справжню війну Apple, Google, Amazon та Facebook.