У Росії падають обсяги весняного призову, тож Москва вирішила пустити по регіонах агітаційні поїзди.
Росія збільшує агітаційні заходи заради призову
У Головному управлінні розвідки Міноборони України повідомили, що РФ масштабує агітаційні заходи у регіонах, аби зупинити падіння кількості охочих йти на службу в армію.
Кремль наказав представникам російського режиму у регіонах виконати план весняного призову і не допустити його зриву.
У ГУР зазначають, що зниження кількості строковиків означатиме зменшення чисельності охочих підписувати контракт з російською армією, яка продовжує війну проти України.
Активізація інформаційного впливу на населення в російських регіонах включає посилену глорифікацію військових та розповсюдження наративу, ніби строкова служба гарантує неучасть у бойових діях проти України.
Для агітації серед іншого залучають російську залізницю — вагони пасажирських поїздів та електричок розфарбовують мілітаристськими принтами, прославляючи військову службу, російську зброю та техніку.
Внутрішня пропаганда РФ
Раніше у ГУР повідомляли, що у Кремлі збільшили фінансування внутрішньої пропаганди до 58 млрд рублів (500 млн дол) на рік.
Так звані «некомерційні» організації, формально не пов’язані з державою-агресором, на замовлення Кремля виробляють так званий «патріотичний контент» для поширення в інтернеті: блоги, новини, фільми, серіали, відеоігри тощо.
За даними розвідки, мільярдні кошти організації зобов’язувались витратити на внутрішню пропаганду з метою:
формування лояльної до режиму Путіна громадської думки;
виправдання агресії Росії проти України;
впливу на свідомість військовослужбовців РФ шляхом глорифікації їхньої участі у війні.