На затонулому в Чорному морі суховантажі було 10 українців: перші дані про загиблих
Категорія
Події
Дата публікації

На затонулому в Чорному морі суховантажі було 10 українців: перші дані про загиблих

На затонулому в Чорному морі суховантажі було 10 українців: перші дані про загиблих
Джерело:  online.ua

17 січня в Чорному морі затонув суховантаж Арвін, на борту якого було 10 українців. Спочатку турецька влада повідомляла, що це було російське судно, але пізніше з'ясувалося, що суховантаж йшов під прапором Палау. Про це повідомив губернатор турецької провінції Бартин Сінан Гюнер. У МЗС України підтвердили, що екіпаж затонулого вантажу був українським. Українські консули вже вирушили в порт Бартин для надання допомоги постраждалим. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на пост спікера МЗС України Олега Ніколенко в Twitter.

"6 осіб врятовано, 2 загинули. Пошуково-рятувальна операція 4 моряків триває. Українські консули вирушили в порт Бартин для надання консульської допомоги", - повідомив Ніколенко перші дані про загиблих.

У Міністерстві транспорту та інфраструктури Туреччини, дані якого наводить Anadolu Agency, повідомили, що затонулий суховантаж стояв на якорі в порту Бартин з 15 січня 2020 року через несприятливі погодні умови. Там уточнили, що оператором судна була не російська компанія, як вказувалося раніше, а компанія, розташована в Україні, яка була визначена в якості оператора судна після аварії. Власником затонулого корабля вказана компанія Arvin Shipping LTD з Одеси, а оператором судна - одеська компанія Tesoro Marine LLC.

Російське інформагентство ТАСС опублікувало імена членів екіпажу, які перебували на суховантажі Arvin. Хто з них загинув, поки не відомо.

Громадяни України:

  • Рустам Казім;

  • Віталій Качур;

  • Геннадій Кравченко;

  • Анатолій Савостин;

  • Сергій Сибільов;

  • Олександр Перкатий;

  • Віталій Мережко;

  • Владислав Затерка;

  • Владислав Остапенко;

  • Андрій Мельниченко.

Громадяни Росії:

  • Віталій Галенко;

  • Микола Клімов.

Рятувальна операція на місці події триває. Вона ускладнена поганою погодою.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що 17 січня в Чорному морі затонув суховантаж. На борту судна Арвін, як повідомлялося спочатку, знаходилося 15 моряків. Корабельна аварія сталася біля берегів турецької провінції Бартин. На місці події проводиться рятувальна операція, яку ускладнює погана погода в районі аварії.

Категорія
Економіка
Дата публікації

Євросоюз завдав потужного санкційного удару по Росії

Що відомо про нові санкції ЄС проти Росії
Джерело:  Financial Times

19 лютого члени Європейського союзу узгодили новий пакет санкцій проти країни-агресорки Росії. Згідно з останніми даними, вони націлені на алюміній, нафту, а також банківський сектор ворога.

Головні тези:

  • Під ударом також опинилися фізичні і юридичні особи, що підтримують війну Росії проти України.
  • Євросоюз планує остаточно затвердити нові санкції проти Росії наступного тижня.

Нові санкції ЄС проти Росії — перші подробиці

Що важливо розуміти, це вже 16-й пакет санкцій офіційного Брюссель із моменту повномасштабного вторгнення Росії в Україну 24 лютого 2022 року.

Цього разу під удар Європейського союзу потрапить російська алюмінієва промисловість. Окрім того, будуть посилюватися обмеження на експорт нафти.

До санкційного списку додано 13 нових банків, 73 танкери так званого "тіньового флоту", які Росія використовує для експорту нафти, а також поступову заборону для країн ЄС на закупівлю окремих видів російської алюмінієвої продукції, повідомляють джерела, знайомі зі змістом пакету.

Згідно з даними журналістів, новий пакет підтримали посли всіх 27 країн блоку.

Він також передбачає санкції проти додаткових фізичних і юридичних осіб, які допомагають Росії вести війну проти України.

За словами уповноваженого президента з санкційної політики Владислава Власюак, "остаточно затвердять" нові санкції проти РФ наступного тижня.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?