Російська студія скандально відомого дизайнера Артемія Лебедєва створила нову айдентику для Київської опери. Як виявилося, в Національній опері України нічого не знають про самодіяльність Лебедєва, запевнивши, що замовлення на новий логотип не робили, повідомляє ONLINE.UA.
Новий проект Київської опери та фото дизайнерських логотипів були представлені на сайті студії Лебедєва, якому заборонений в'їзд в Україну за "вчинення ним діяльності, спрямованої на нанесення шкоди в сфері інформаційної безпеки". Дизайнер запропонував при оформленні афіш Націонанальной опери України використовувати образ абстрактного полотнища тканини з повторюваними елементами в голосних буквах в слові "опера".
"Настала пора міняти грифонів з арфою на щось зовсім інше: сучасне, модне і ні на що не схоже. У студії для Київської опери створили нову айдентику на базі шрифтової композиції. Якщо вміло комбінувати версії, назва кожної постановки виходить просто неповторною", - йдеться в описі проекту.
Слід зазначити, що Лебедєв не в перший раз робить "ребрендинг" логотипів українських установ і компаній без замовлення. Зокрема, на сайті студії представлена айдентіка для "Укрпошти", але держпідприємство використовує зовсім інший дизайн, а також для парку Шевченка в Києві, хоча адміністрація її не замовляла.
Нагадаємо, скандальний російський дизайнер Артемій Лебедєв відомий своїми проросійськими висловлюваннями по окупованому Криму. Він вважає, що "Крим тільки по ідіотському історичному непорозумінню 20 років не був російським".
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що Лебедєв обурливо відреагував на рішення СБУ заборонити дизайнеру в'їзд в Україну.