Асоціація Design4Ukraine пропонує нове бачення візуального бренду України. Автори пропонують впорядкувати і створити єдину систему української символіки.
Джерело: співзасновник Design4Ukraine Ярослав Белінський
Дизайнери хочуть змінити візуальний бренд України
Наразі, маємо ситуацію із національною ідентичністю, коли кілька брендів різних років розмивають образ України. Ситуація з візуальною ідентичністю державних установ та міністерств дещо краща, але теж потребує впорядкування та систематизації, - вважає Белінський.
На його думку, тризуб — один із найкращих світових зразків державних символів, які відповідають критеріям «ідеального логотипу».
Автори кажуть, що Україна вже має низку якісних елементів айдентики, які не потребують змін.
Серед них тризуб, колірна палітру з небесного та золотавого, яку напередодні “забрендували” в Pantone, а також шрифт Kyiv Type, розроблений Дмитром Растворцевим.
На його думку, концепт візуальної ідентичності України повинен поєднувати у собі минуле, сучасне й майбутнє держави.
Також Белінський пропонує змінити дизайн паспорта України.
Дизайнери також пропонують відмовитись від великого гербу України і затвердити Малий герб України як Головний.
Читайте також: