Чеський адвокат Мирослава Густакова, яка була знайома з декількома учасниками російського ансамблю ім. Александрова, загиблих під час катастрофи літака Ту-154 над Чорним морем, поставила під сумнів офіційні версії причин катастрофи.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Informnapalm.
«Зовнішні камери готелю в м.Сочі зафіксували вибух предмета досить низько над рівнем моря, літак летів тільки 70 секунд, набравши висоту не більше 260 метрів. Тоді що ж спалахнуло в небі через півгодини після падіння літака, при якому загинули 92 людини? Може, там летів інший літак?», - написала Густакова в Facebook, додавши відео, на якому, згідно з офіційною версією, зафіксовано спалах через півгодини після падіння літака.
Вона також не розуміє, як 3600 осіб, задіяних в рятувальній операції, знайшли тільки 20 тіл з 92 чоловік, а інших намагалися по шматочках збирати в мішки.
"Як може бути таке, що найбільший знайдений фрагмент літака - частина фюзеляжу з 10 ілюмінаторами, якщо літак падав з висоти лише 260 метрів, при цьому тіла жертв катастрофи MH17 на Донбасі, навпаки, залишилися переважно цілими, хоча вони падали на землю з нормальної льотної висоти?" - дивується Густакова.
На її думку, під час зльоту всі пасажири лайнера були пристебнуті ременями, але чомусь їх після катастрофи не знайшли в сидіннях. Вона наводить приклад, що після того, як бойовики збили малайзійський Боїнг на Донбасі, ряд жертв випали і приземлилися в сидіннях.
Читайте також: Катастрофа російського літака: в РФ розкрили дві головні версії
Для чеського адвоката також дивно, чому літак заправляли в Сочі, якщо відстань до Сирії звідти не дуже велика. Вона також порадила подивитися серіал про авіакатастрофи, що сталися з технічних причин.
"Ви побачите, як виглядали ці літаки після падіння з нормальної висоти польоту. А цей впав з 260 метрів - і подивіться, як виглядали жертви. Взагалі траплялося таке, щоб їх зовсім не знаходили?", - зазначила вона.
"Літак на кшталт впав через свою непридатність. А знаєте - якщо він вибухає в повітрі, потім йому вже важко летіти далі. Усвідомте, кому належав літак, кого треба було залучити для забезпечення вибуху літака. Вони, власне кажучи, навіть не брешуть, заявляючи, що це не теракт", - додала Густакова.
Як повідомляв ONLINE.UA, командир літака Ту-154 заявляв про нештатну ситуацію авіадиспетчерам.
Шеф литовської дипломатії Кястутіс Будріс закликав міжнародну спільноту зробити все можливе для стримування російського диктатора Володимира Путіна, щоб уникнути війни з Росією чи потенційного захоплення країн Балтії.
Головні тези:
- Росія є довгостроковою військовою загрозою для НАТО.
- Путін не збирається відмовлятися від своїх планів, зокрема щодо вторгнення в Альянс у майбутньому.
Литва закликає дати відсіч Росії, поки не пізно
З гучним попередженням очільник МЗС Литви виступив під час свого офіційного візиту до Києва та зустрічі з українським колегою Андрієм Сибігою.
Як стверджує Будріс, наразі від Путіна можна очікувати лише трьох сценарії — війни, окупації або загрози.
За словами дипломата, розвідувальна спільнота у країнах НАТО давно дійшла спільного висновку: саме Росія є довгостроковою прямою військовою загрозою для Альянсу.
Глава МЗС Литви також зазначив, що світ просто не має права ігнорувати російські плани і спроможності та будуть розгорнуті дуже близько до НАТО.
Вони десятиріччями вкладалися у це і чітко готуються до довгострокової конфронтації з НАТО, — попередив міністр.
Будріс звертає увагу на те, що загроза з боку Росії реальна і довгострокова, тому важливо зробити все можливе, щоб запобігти новій війні у Європі.
У нас з РФ є три варіанти: або війна з Росією, або загроза Росії, або окупація. Для того, щоб уникнути останнього, необхідно бути в такій позиції, де ви можете стримувати. Інакше ви будете у позиції війни.

Кястутіс Будріс
Глава МЗС Литви