Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) повідомило, що до списку міжнародних спонсорів війни внесено компанію Metro Cash & Carry.
Джерело: НАЗК
Робота Metro в РФ
За повідомленням НАЗК, компанія Metro Cash & Carry перенесли до переліку компаній-спонсорів війни через позицію керівництва компанії продовжувати діяльність в Росії.
Інтереси керівництва компанії пов’язані нафтогазовою та банківською сферами, що напряму впливає на підтримку російської військової машини.
Поки увесь цивілізований світ відмовляється від енергоресурсів держави-терориста, керівництво Metro Cash & Carry демонструє, що співпраця з РФ не лише не буде припинена, а надалі лише посилюватиметься, – зазначили у НАЗК.
Також компанія Metro підтримує розрахунок російськими картками “Мир”.
Metro Cash & Carry також бере участь в “ідеологічних” російських ініціативах. В кінці 2022 року поширювалась інформація про те, що німецька мережа METRO у Росії продає «кувалди Вагнера», що є вже відомим “атрибутом” найманців з терористичної ПВК.
Вочевидь, у такий спосіб менеджмент торговельної мережі демонструє максимальну лояльність до режиму країни-агресора, – підсумували у НАЗК.
Хто ще входить до списку спонсорів війни
За наявними даними, НАЗК включило в список міжнародних спонсорів війни такі компанії як:
Procter&Gamble,
OpenWay Group,
Danieli,
TMS Tankers Ltd.,
Minerva Marine Inc.,
Thenamaris Ships Management,
Delta Tankers Ltd.,
Dynacom Tankers Management Ltd.,
Leroy Merlin,
ComNav Technology,
Mondi Group/Mondi PLC,
eKassir,
Liberian International Ship & Corporate Registry
Bonduelle
Auchan Holding.
В агентстві зазначили, що інститут репутації відіграє ключову роль у світі міжнародних корпорацій. Усі включені до переліку міжнародних спонсорів війни компанії вносяться до бази даних World-Check — бази даних осіб і організацій із підвищеним ризиком.
Внесення до цієї бази має допомогти захистити фінансовий сектор від спонсорів російської війни.
Читати також:
Мережа Ашан в Росії постачала товари армії РФ на окупованих територіях та допомагала із проведенням мобілізації
Росіянам все ще доступні товари топ-брендів попри їх вихід із РФ – Reuters
З російського ринку вийшла мізерна кількість компаній ЄС та G7