17 грудня Збройні сили Молдови розпочали навчання неподалік невизнаного Придністров'я у рамках підготовки національної армії.
Військові навчання у Молдові
Міноборони країни повідомляє, що військовослужбовці 22-го миротворчого батальйону будуть проводити навчання у Навчальному центрі Бульбоака протягом 17-22 грудня.
Там попередили, що протягом цього періоду відбудуться виїзди військової техніки державними дорогами.
Навчання відбуватимуться відповідно до Плану підготовки Національної армії на 2023 рік.
Чи може Україна допомогти Молдові вирішити конфлікт з “ПМР“
Чи зможуть українські військові втрутитись у разі конфлікту між Молдовою та “ПМР”розповів ексглава розвідки Молдови Юрій Брічаг.
Всі питання та всі ситуації, які мають бути вирішені на цьому клаптику території, повинні вирішуватись правоохоронними або конституційними органами республіки Молдова. Нажаль, поки не має офіційної позиції Кишинева, як саме все це має відбуватись, але є розуміння того, що територія невизнаної ПМР має бути демілітаризована, роззброєна і чинна влада Молдови повинна отримати повний контроль над цією територію, - зазначає Брічаг.
Торгова група, яка представляє майже всіх найбільших автовиробників, попередила, що нові 25% тарифи на імпорт з Канади та Мексики, запроваджені президентом США Дональдом Трампом, призведуть до різкого зростання цін на авто.
Головні тези:
Нові мита Трампа можуть призвести до зростання цін на автомобілі в США на 25%.
Автовиробники б'ють на сполох через вплив нових мит на імпорт авто з Канади та Мексики.
Можливе різке збільшення вартості автомобілів може значно вплинути на доступність для споживачів.
Автовиробники США б’ють на сполох через нові мита Трампа
Ці тарифи на імпорт з Канади і Мексики вплинуть на всіх автовиробників. Багато хто очікує, що ціни на деякі моделі автомобілів зростуть на цілих 25% і негативний вплив на ціни і доступність автомобілів буде відчутний майже відразу, — сказав очільник Альянсу автомобільних інновацій, який представляє всіх найбільших автовиробників США, крім Tesla, Джон Боццелла. Членами Альянсу є General Motors, Ford, Toyota, Volkswagen, Hyundai та Stellantis.
Автовиробники попереджають, що тарифи порушать інтегрований ланцюг постачань по всій Північній Америці, який існує вже понад 25 років.
Деякі автозапчастини можуть перетинати кордон шість і більше разів перед тим, як остаточно потраплять у збір. Боццелла додав, що дилема в тому, що «ви просто не можете перенести автомобільне виробництво і ланцюжок постачання за одну ніч».
4 березня Stellantis повідомив дилерам, що автовиробник продовжує співпрацювати з адміністрацією Трампа щодо тарифів, які створять «фінансовий тягар», що вплине на клієнтів.
Оскільки галузь високо інтегрована в Північній Америці, ці тарифи поставлять флагманські бренди Stellantis — Chrysler, Dodge, Jeep і Ram — у невигідне конкурентне становище порівняно з корейськими, японськими та європейськими імпортерами.
Минулого тижня багато автовиробників зустрілися з міністром торгівлі Говардом Лутніком, щоб закликати адміністрацію не йти на широке підвищення тарифів.
Також минулого місяця генеральний директор Ford Джим Фарлі попередив, що 25% тарифи на імпорт з Мексики і Канади «проб'ють діру» в американській автомобільній промисловості.
Американська міжнародна асоціація автомобільних дилерів зазначила, що дилери вже стикаються зі зростанням цін на автомобілі та запчастини, а також з високими процентними ставками.