Серіал Netflix "Емілі в Парижі" отримає два нові сезони
Категорія
Культура
Дата публікації

Серіал Netflix "Емілі в Парижі" отримає два нові сезони

Серіал Netflix "Емілі в Парижі" отримає два нові сезони
Джерело:  online.ua

Серіал "Емілі в Парижі" отримає одразу два нові сезони. Про це повідомили на офіційному твітер-акаунті Netflix, однак коли саме оприлюднять продовження не уточнили. 

Джерело: твітер Netflix

Зйомки третього сезону, судячи з усього, розпочнуться навесні або влітку, при цьому частина локацій залишиться незмінною – зніматимуть на околицях Парижа та в студії. Та додатково збираються задіяти мізансцени з лондонських вулиць.

Нагадаємо, другий сезон шоу вийшов наприкінці минулого року, в грудні і потрапив до Global Netflix Top 10. Перша частина картини отримала статус найпопулярнішого комедійного серіалу на стрімінгу в 2020 році.

Сюжет базується на житті Емілі у виконанні Лілі Коллінз, успішної та амбітної маркетологині, яка отримала несподівану пропозицію щодо працевлаштування в столиці Франції. Змінивши місце проживання, вона занурюється в пригоди та справжні випробування в чужому для неї місті.

У сценарії не обійшлося без любовного трикутника зі сусідом і першим справжнім другом. Зважаючи на це, дівчині все складніше  просто зосередитися на роботі, яка стає дедалі напруженішою.

Скандал навколо образу українки в серіалі Netflix

Нагадаємо, минулого місяця другий сезон обурив українців через карикатурний образ киянки Петри, яка ласа до всього безкоштовного та краде речі з магазину.

Одна глядачка серіалу, українка Євгенія Гаврилко, яка мешкає в Парижі, написала пост про репрезентацію співвітчизниць у серіалі:

Це такий недорогий трюк, абсолютний скандал і ганьба. І я не можу повірити, що це все ще відбувається в 2021 році. Час, коли ми демонструємо повагу до всіх націй і статей. Час, коли ми боремося з усіма стереотипами, які руйнують мир і міжкультурні стосунки. Час, коли ніхто не сміється з таких жалюгідних речей.

На стереотипне зображення відреагували на найвищому державному рівні, зокрема, листа до Netflix написав міністр культури Олександр Ткаченко. Він згодом уточнив, що компанія надала "достатньо дипломатичну" відповідь:

Подякували за зворотний зв’язок. Але про стурбованість українських глядачів зображенням українки почуто. Домовились, що у 2022 році будемо більш в тісному контакті, аби упередити подібні випадки, – зазначив тоді Ткаченко.

Читайте також:

  • "Червоне повідомлення" від Netflix встановило рекорд за кількістю переглядів

  • Netflix випустив трейлер нового сезону серіалу "Дивні дива".

  • Netflix зняв серіал про жахливі вбивства під Копенгагеном — трейлер вразив мережу.

Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

Українка Муїньо перемогла на престижному конкурсі з кліпом для Леді Гаги

Муїньо
Джерело:  online.ua

Відома на весь світ українська кліпмейкерка Таня Муїньо, яка зняла кліп на хіт американської зірки Леді Гаги "Disease", отримала престижну нагороду. Українку визнали найкращою на міжнародній премії Hollywood Music Video Awards 2025. Вона здобула перемогу у номінації "Режисер року".

Головні тези:

  • Таня Муїньо отримала нагороду за найкращий режисерський кліп на пісню Леді Гаги 'Disease' на Hollywood Music Video Awards 2025.
  • Кліп для Леді Гаги став проривом в кар'єрі української режисерки, де вона продемонструвала свій нестандартний підхід та використання візуальних ефектів.
  • Робота над кліпом дала можливість Тані Муїньо відтворити складні емоції та внутрішні переживання Леді Гаги через образи та сюжет.

Муїньо здобула перемогу у номінації "Режисер року" на Hollywood Music Video Awards 2025

Про визнання роботи Муїньо на міжнародному рівні повідомила вона сама у своєму Instagram.

В мережі режисерка опублікувала кадр, на якому вона тримає нову скляну статуетку у формі котушки з плівкою з гравіюванням: Hollywood Music Video Awards — Director of the Year 2025.

Hollywood Music Video Awards

Робота над музичним відео для Леді Гага стала справжнім проривом в кар'єрі Муїньо. В ньому вона відобразила свій нестандартний підхід до створення кліпів та вразила глядачів візуальними ефектами, емоційною глибиною. Наразі ролик зібрав вже 36 мільйонів переглядів, а сама пісня стала справжнім хітом.

Раніше режисерка ділилася враженнями від роботи з американською співачкою. Вона зазначала, що співпраця з Леді Гагою та знімання цього кліпу були дуже важливими для неї.

Робота над цим проєктом була для мене важливим етапом у кар'єрі, тому що я прагнула передати складні емоції та внутрішні переживання співачки через візуальні образи.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?