Рекламному бізнесу Apple вдалося збільшити свою частку ринку більш ніж втричі протягом останніх шести місяців після впровадження нових правил конфіденційності в iOS. За словами експертів, це завадило конкурентам таргетувати рекламу.
Джерело: Financial Times
Apple ввела налаштування приватності в iOS й почала підкорювати ринок
За словами представників компанії Branch, що займається аналізом ефективності мобільного маркетингу, на власний бізнес Apple наразі доводиться 58% всіх завантажень програм для iPhone після рекламних кліків. Рік тому цей показник не перевищував 17%.
Згідно з прогнозами аналітиків, Apple отримає від свого рекламного бізнесу 5 млрд доларів в цьому фінансовому році і 20 млрд доларів на рік протягом наступних трьох років.
За їхніми словами, саме політика Apple відносно конфіденційності "суттєво змінила ситуацію". Як стверджує аналітик реклами Грант Сіммонс, компанії вдалося стати більш привабливою для розміщення на тлі конкурентів, таких як Facebook, Google, Snap, Yahoo і Twitter.
"З квітня дані про те, як користувачі реагували на рекламу, колись доступні в режимі реального часу, тепер надходять із затримкою до 72 годин і доступні в сукупності, тобто не деталізовані. Тим часом Apple пропонує детальну інформацію всім, хто підписується на її рекламний сервіс.Один з керівників мобільної реклами, який попросив не називати його імені, сказав, що Apple "не підкоряється тій же політиці, що і будь-яка інша рекламна мережа", - пише видання.
До слова, навіть у Facebook уже визнали, що їм стало важче вимірювати ефективність рекламних кампаній на платформі, оскільки наразі відчувається більший вплив від нововведень Apple.
Керівництво Apple звертає увагу на те, що їхні функції конфіденційності були розроблені для захисту користувачів.
"Технології є частиною єдиної комплексної системи, покликаної допомогти розробникам впроваджувати безпечні методи реклами і захищати користувачів, а не в інтересах Apple", - наголошують представники компанії.
Що важливо розуміти, нещодавно Apple змінила політику конфіденційності в iOS, iPadOS і tvOS версії 14.5. Тепер для відстеження користувачів шляхом збору даних програми та сайти повинні отримати дозвіл і відповідати структурі Apple App Tracking Transparency (ATT).
Читайте також:
Друга осіння презентація Apple: що покажуть та коли дивитися трансляцію онлайн
Новий вірус зламує iPhone без жодного кліку — як захиститися;
Apple представила чотири нових айфони – що відомо про iPhone 13.