У 2018 році рейтинг найдорожчих брендів світу очолила американська корпорація Apple. Зазначається, що за рік вартість бренду зросла на 16%. Про це повідомляє консалтингове агентство Interbrand, яке опублікувало даний рейтинг, передає ONLINE.UA.
Також в трійку лідерів потрапили відомі компанії Google і Amazon.
Ось як виглядає Топ-10:
Apple - 214,5 млрд доларів, за рік вартість бренду зросла на 16%.
Google - 155,5 млрд доларів, зростання на 10%.
Amazon - 100,8 млрд доларів, зростання на 56%.
Microsoft - 92,7 млрд доларів, зростання на 16%.
Coca-Cola - 66,3 млрд доларів, падіння на 5%.
Samsung - 59,9 млрд доларів, зростання на 6%.
Toyota - 53,4 млрд доларів, зростання на 6%.
Mercedes-Benz - 48,6 млрд доларів, зростання на 2%.
Facebook - 45,2 млрд доларів, падіння на 6%.
McDonald's - 43,4 млрд доларів, зростання на 5%.
У сотню найдорожчих брендів світу вперше увійшли Spotify (92 місце, 5,2 млрд доларів) і Subaru (100 місце, 4,2 млрд доларів). Окрім того, повернулися Chanel (23 місце, 20 млрд доларів), Hennesy (98 місце, 4,7 млрд доларів) і Nintendo (99 місце, 4,7 млрд доларів).
"Загальна вартість 100 найдорожчих брендів світу зросла на 7,7% в порівнянні з 2017 роком і досягла 2 трлн доларів", - зазначає агентство.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що австралійський суд зобов’язав компанію Apple виплатити 9 млн доларів штрафу. Причиною прийняття такого рішення стала відмова компанії безкоштовно ремонтувати iPhone користувачів.