У російському Іл-76 могли загинути оператори літака-розвідника А-50
Категорія
Події
Дата публікації

У російському Іл-76 могли загинути оператори літака-розвідника А-50

Падіння Іл-76
Джерело:  online.ua

За інформацією аналітиків інсайдерського ресурсу “ВЧК-ОГПУ”, на борту літака Іл-76, який розбився в Івановській області, могли бути провідні оператори літака розвідника А-50. 

Що відомо про обставини авіакатастрофи Іл-76 в Іванівській області

Аналітики ресурсу із посиланням на власні джерела зазначають, що аеропорт “Північний” на території Івановської області, поблизу якого розбився Іл-76, є місцем дислокації літаків дальної геолокаційної розвідки злочинної армії РФ, серед яких, зокрема, А-50.

Як повідомляють джерела ВЧК-ОГПУ, пасажирами збитого сьогодні в Івановській області Іл-76 могли бути оператори — офіцери комплексу ДРЛО, — підкреслюється у публікації “ВЧК-ОГПУ”.

Що відомо про причини падіння Іл-76

За інформацією експертів порталу Defense Express, авіакатастрофа Іл-76 в Івановській області дуже нагадує аналогічне падіння Іл-76 у Рязані, 24 червня 2022 року.

Зазначається, що тоді також у літака під час зліту спалахнув двигун.

Бо насправді втрата одного з чотирьох двигунів для Іл-76 не є безумовно катастрофічним наслідком. Цей літак може навіть здійснити зліт на трьох двигунах. Водночас причиною, за якою Іл-76 міг впасти через пожежу, якщо виключити помилкові дії екіпажу, може бути нештатне спрацювання системи пожежогасіння у повітрі. Й попри те, що полум'я було приборкане, конструкція не витримала температурних навантажень, а двигун відпав у польоті. А це вже цілком могло призвести до порушень у системі керування літаком. Як й сценарій, за яким двигун через дефекти розлетівся й перебив гідравлічні системи, — йдеться у матеріалі видання.

Аналітики підкреслили, що через загоряння двигуна за весь час експлуатації Іл-76 з 1975 року, окрім цих двох випадків, було втрачено лише один Іл-76 під Баку у 1989 році.

Причиною катастрофи, у якій загинуло 57 осіб став конструкційний дефект двигуна Д-30КП з руйнуванням міжвального підшипника.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?