Укрзалізниці загрожує колапс - у Раді назвали причини
Категорія
Україна
Дата публікації

Укрзалізниці загрожує колапс - у Раді назвали причини

Укрзалізниці загрожує колапс - у Раді назвали причини
Джерело:  online.ua

“Укрзалізниці” загрожує колапс вже за кілька років, якщо її інфраструктура не буде модернізована. Про це заявила народна депутатка, перший заступник голови комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко.

Джерело: “Главком”.

«Якщо ця інфраструктура залізнична не буде модернізуватися і не буде хоч якісь потуги робити, я думаю, що максимум, що вона протягне – це 3-5 років, і потім поступово у нас буде наступати колапс. В одній частині, в другій частині. Тобто, все замортизовано, все, підкреслюю, практично на 85-95%. Починаючи від вагонів і закінчуючи полотном, автоматизацією», – зазначила Клименко.

Депутатка наголосила, що модернізація транспортного монополіста необхідна у всіх напрямках: управлінських процесів, ІТ, вагонів, полотна, інфраструктури.

Також вона вважає, що розрахунки тарифів на перевезення залізницею є необґрунтованими, більше того, в компанії відсутня система, яка б дозволила визначити реальну собівартість квитків. Депутатка поскаржилася і на відсутність обліку пасажирів.

«Я вже не кажу про облік пасажирів, який відсутній. Я вже не кажу про якісь системи, які дозволяють хоча би побачити собівартість квитка. Ми тут на комітеті всім комітетом рахували собівартість пасажирського квитка», – розповіла Клименко.

“Укрзалізниця” звітує про мільярдні збитки

Нагадаємо, за перше півріччя цього року "Укрзалізниця" прозвітувала про 1,4 мільярда гривень сукупних чистих збитків.

Станом на липень 2021 року компанія має 39,1 млрд грн кредитів перед банками.

"Збиткову діяльність "Укрзалізниці" спричинено зменшенням обсягів перевезень та перевищенням темпів зростання собівартості над темпами росту чистого доходу", – зазначають представники "Укрзалізниці".

Нещодавно Тимчасова слідча парламентська комісія для перевірки стану "Укрзалізниці" представила звіт. У документі констатують втрату третини ресурсів компанії та неефективну роботу керівництва. Раніше РНБО ініціювала введення тимчасового керівництво на залізниці через загрозу банкрутства.

8 вересня Кабмін схвалив створення Антикризового штабу з відновлення сталого функціонування "Укрзалізниці". До нього увійшли представники міністерств та бізнес-асоціацій.

З серпня обов’язки голови правління АТ "Укрзалізниця" виконує Олександр Камишин.

Читайте також:

  • Укрзалізниця обмежила рух поїздів на напрямку Костянтинівка – Донецьк через обстріли бойовиків.

  • В Укрзалізниці запускають Велике будівництво.

  • На балансі Укрзалізниці при розпродажу знайшли диких ведмедів.

Категорія
Спорт
Дата публікації

Зінченко може залишити "Арсенал" — відома причина

Зінченко
Джерело:  online.ua

Відомий український футболіст Олександр Зінчекно може покинути англійський клуб "Арсенал" заради більш вигідною пропозиції. Як вдалося дізнатися журналістам, наразі ним зацікавився "Атлетіко".

Головні тези:

  • За Олександра Зінченка наразі готові дати 20 мільйонів євро.
  • Transfermarkt оцінює вартість українського футболіста у 30 мільйонів євро.

Зінченко може приєднатися до "Атлетіко"

Як стверджує видання Еstoesatleti, на українського футболіста націлився топовий іспанський клуб.

Журналісти наголошують, що мовиться про "Атлетіко". Згідно з останніми даними, він налаштований викласти за Олександра Зінченка 20 мільйонів євро.

Окрім того, вказано, що фактичний перехід міг завершитися ще цієї зими, однак виникли певні проблеми.. 

Інтерес до Олександра Зінченка мадридський "Атлетіко" під час січневих трансферів. Однак обставини не дозволили клубу закрити угоду.

Фото: facebook.com/Arsenal

Попри це, як зазначають журналісти ,"матрацники" не втратили інтерес до українського футболіста і спробують повторити спробу влітку.

Там готові задовольнити фінансові вимоги "Арсенала" та заплатити 20 мільйонів євро.

Що важливо розуміти, портал Transfermarkt оцінює вартість Олександра Зінченка у 30 мільйонів євро.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?