В Укренерго оприлюднили графіки відключення світла на 25 липня
Категорія
Економіка
Дата публікації

В Укренерго оприлюднили графіки відключення світла на 25 липня

Світло
Джерело:  Укренерго

В Україні 25 липня графіки відключень світла будуть застосовувати протягом шести годин. Решту часу обмеження залучати не планують.

Головні тези:

  • В Україні 25 липня графіки відключень світла будуть застосовуватися протягом шести годин, з 16:00 до 22:00.
  • Послаблення обмежень електроенергії в Україні дозволяє менше вимикати світло за графіками, після спаду спеки продовжуються послаблення оголошених обмежень.
  • Глава Державної служби енергетичного нагляду висловив сподівання, що тенденція зі скасуванням графіків відключень буде тривати й надалі для будніх днів.

Послаблення обмежень електроенергії в Україні: що відомо

Як зазначили в Укренерго, графіки відключень завтра не застосовуватимуть до 16:00.

При цьому з 16:00 до 22:00 діятиме одна черга відключень.

Також 24 липня подовжено скасування графіків вимкнення світла у Тернопільській, Львівській, Рівненській, Волинській, Херсонській, Закарпатській, Івано-Франківській, Вінницькій та Хмельницькій (частково), Чернівецькій, Миколаївській, Одеській областях.

В Україні будуть менше вимикати світло за графіками

В Україні після спаду спеки продовжують послаблювати обмеження електропостачання. Зокрема, світло у сірих зонах графіків відключали лише 22 липня.

При цьому 24 липня графіки відключення світла по всій Україні скасували до 16:00. Пізніше стало відомо, що обмеження у деяких регіонах не застосовують до 20:00.

Раніше глава Державної служби енергетичного нагляду Руслан Слободян висловлював надію, що тенденція зі скасуванням дії графіків зберігатиметься й надалі.

Є всі підстави для таких сподівань. І дійсно цей результат є закономірним, враховуючи, що енергетики у цілодобовому режимі здійснювали ремонтну кампанію, — сказав Слободян у відповідь на питання про те, що тенденція зі скасуванням відключень може зберегтися надалі для будніх днів.

Він нагадав, що 24 липня достроково, раніше на 10 днів за запланований графік, вивели з ремонту один з атомних блоків. Це теж вплинуло на ситуацію зі світлом.

Ці та інші заходи якраз дали нам такий результат. І маємо сподівання, що цей результат буде довготривалим.

Категорія
Україна
Дата публікації

Приречений на провал. Що не так із російським винищувачем МіГ-23

Винищувач МіГ-23 - ще один гучний провал Росії
Джерело:  online.ua

Американський журналіст та аналітик Калеб Ларсон звертає увагу на те, що радянський МіГ-23 Flogge програвав західним аналогам за маневреністю, авіонікою та надійністю. 

Головні тези:

  • Радянський підхід до виробництва винищувачів концентрувався на кількості, а не якості.
  • Навіть з деякими позитивними рисами, такими як вражаюча швидкість та недороге виробництво, МіГ-23 так і не зміг зберегти конкурентоспроможність.

Винищувач МіГ-23 — ще один гучний провал Росії

На переконання експерта, МіГ-23 був яскравим прикладом радянського підходу, адже тоді дбали про кількість, а не на якість.

Калеб Ларсон наголошує, що МіГ-23 мав крило зі змінною стрілоподібністю, що давало йому змогу змінювати форму крила для різних профілів польоту, фактично оптимізуючи характеристики підйомної сили і опору на різних швидкостях.

При цьому, хоча це на папері забезпечувало експлуатаційну гнучкість, воно також було досить складною конструкцією, зазначає експерт.Порівняно із західними винищувачами, такими як F-4 Phantom II або пізнішим F-15 Eagle, МіГ-23 мав суттєві недоліки з погляду маневреності, бортової авіоніки та загальної надійності.

За словами експерта, його управління на низьких швидкостях було особливо проблематичним, а нестабільна конструкція лякала навіть досвідчених пілотів.

Фото: wikipedia.org

Переваги МіГ-23 не змогли його врятувати

Калеб Ларсон не заперечує той факт, що у МіГ-23 були деякі помітні сильні сторони, пише 19FortyFive.

Насамперед йдеться про його вражаючу швидкість, особливо порівняно з іншими радянськими літаками тієї епохи, такими як МіГ-21.

Ба більше, саме МіГ-23 міг похизуватися поліпшеною дальністю польоту, вантажопідйомністю і можливостями радіолокаціями.

МіГ-23 був відносно недорогим і простим у виробництві у великих кількостях, що дозволило б Радянському Союзу наситити потенційні зони військових дій багатьма сотнями МіГ-23, створивши значну наступальну повітряну присутність, незалежно від недоліків реактивних літаків.

Попри це, що важливо розуміти,радянському винищувачу так і не вдалося скоротити якісний розрив з аналогами реактивних винищувачів НАТО.

Успіхи і невдачі літака підкреслюють ширшу динаміку холодної війни, в якій Захід прагнув до якісної переваги над Радянським Союзом, а СРСР розраховував лише на кількість.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?