Український маркетинг-форум 2021 оголосив програму: про що розповідатимуть ті, хто вижив
Категорія
Економіка
Дата публікації

Український маркетинг-форум 2021 оголосив програму: про що розповідатимуть ті, хто вижив

Український маркетинг-форум 2021 оголосив програму: про що розповідатимуть ті, хто вижив
Джерело:  online.ua

Залишилось два тижні до того, як маркетингова спільнота країни вчергове збереться на найавторитетнішій маркетинговій події року. Вже визначена програма 14 Українського маркетинг-форуму (УМФ), який триватиме з 27 до 28 травня.

Джерело: Український маркетинг-форум

Дві сцени, 14 секцій, шість ток-шоу та інтерв’ю, понад 60 спікерів, майже половину з яких ви побачите на УМФ вперше. Головна тема року — «Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах».

На УМФ ви почуєте історії тих, хто вижив, хто зробив прорив у своєму бізнесі і зростає, незважаючи ні на що.

Особистими та бізнесовими історіями життєстійкості поділяться лідери компаній:

  • Дмитро Борисов, засновник «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова»,

  • Євген Дихне, президент МАУ,

  • Микола Скавронський, комерційний директор мережі лабораторій Synevo,

  • Андрій Буренок, засновник тревел-сервісу tripmydream.

Про принципи зростання під час пандемії зі сцени форуму розкажуть:

  • Андрій Федорів, засновник Fedoriv Group,

  • Олексій Юхимчук та Станіслав Дмитрик, співзасновники сервісу доставки їжі і продуктів Rocket,

  • Олександр Кохановський, засновник професійної кіберспортивної команди NaVi,

  • Антон Авринський, засновник Health Tech-сервиса Liki24.com.

Розповіді про переосмислення маркетингу чекайте від маркетинг-лідерів, серед яких:

  • Валерія Толочина, Chief Marketing Officer MEGOGO,

  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директор ПУМБ,

  • Оксана Ткачук, глобальний маркетинг-директор напряму HouseHold корпорації «Біосфера»,

  • Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти»,

  • Дмитро Зінченко, Director of product (IQOS), Philip Morris Ukraine,

  • Катерина Огуряєва, маркетинг-директор «Сільпо»,

  • Наталья Байдала, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard в Україні та Молдові,

  • Ольга Васильєва, маркетинг-директор McDonald's в Україні,

  • Олена Плахова, маркетинг-директор «Нової Пошти» та інші.

Спеціальна тема події – Performance-маркетинг. Разом з Олександром Колбом, генеральним директором Promodo, обговоримо, чому важлива зв'язка «стратегія + бренд + performance». З прикладами і цифрами.

Окрема цікавинка події — ток-шоу на найбільш актуальні теми року:

  • Growth Talks «Принципи зростання. V2.020» з модератором Владиславом Полонським, СЕО Rockets. Growth R&D.

  • Інтерв'ю з топ-менеджерами «Діджіталізація бізнесу та її ефекти» з Ігорем Гутом, співзасновником шведського проекту DYB | Develop Your Business, та його гостями – Надією Васильєвою, засновником інституту цифрової трансформації DTI та Наталею Кошовою, членом ради директорів Comfy.

  • Motivation Talks «People Management на відстані: мобільність талантів, пошук людей і управління продуктивністю» з модератором Романом Бондарем, заступником генерального директора держконцерну "Укроборонпром" із питань трансформацій.

  • Communication Talks «Сталі комунікації: чому любов за гроші вже не працює, а імітувати більше не вийде» з модератором Мариною Соловйовою, Head of Communications IDS Borjomi Ukraine.

  • Influence Talks «Бриф для інфлюенсера: хто відповість за рекламу?» з модератором Ларисою Мудрак, головою наглядової ради Українського культурного фонду.

  • Big Marketing Talks «Споживач із майбутнього: що слід закласти у стратегію сьогодні, щоб залишатися в тренді завтра» з модератором Андрієм Длігачем, генеральним директором Advanter Group.

Насичену контентну частину традиційно підтримує особлива креативна атмосфера, яку створюють на форумі команда IdeasFirst та її партнери. Наповнення ідеями, сенсами і натхненням, нові знайомства — все це відбудеться цьогоріч в КВЦ «Парковий»та онлайн. Повну програму та деталі можна побачити на офіційному сайті події.

«Для комфорту учасників 14 Українського маркетинг-форуму ми орендували цілий вертолітний майданчик на даху КВЦ «Парковий», який послугує парковкою для авто на 500 місць. Крім того, ми відповідально ставимося до здоров’я наших учасників, тому особливу увагу приділяємо заходам безпеки під час проведення форуму. Цього року обов'язковою умовою офлайн-участі є негативний результат тестування на COVID-19 та носіння маски протягом події. Проведення експрес-тесту на антиген до COVID-19 забезпечує партнер УМФ, мережа лабораторій Synevo», – розповідає продюсер Українського маркетинг-форуму Ірина Бондаренко.

Що таке Український маркетинг-форум

Український маркетинг-форум — головне місце зустрічі спільноти професіоналів, які щороку пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Водночас це платформа, яка дає змогу ринку обговорити порядок денний на завтра та проаналізувати вивчені уроки. Організатором Українського маркетинг-форуму виступає компанія IdeasFirst.

Читайте також:

Категорія
Спорт
Дата публікації

Українка Брикіна потрапила у фінал ЧС-2025 з лижної акробатики

Брикіна
Джерело:  Champion

Ангеліна Брикіна кваліфікувалась у фінал чемпіонату світу з лижної акробатики, який відбувається у швейцарському Енгадіні.

Головні тези:

  • Ангеліна Брикіна пройшла до фіналу ЧС-2025 з лижної акробатики, показавши вражаючі навички та високий результат за перший стрибок.
  • Оксана Яцюк також взяла участь у змаганні, однак не змогла увійти до фінальної частини, посівши 14-те місце. 

Брикіна кваліфікувалася у фінал ЧС-2025 з лижної акробатики

За свій перший стрибок українка отримала 82.21 бали, що дозволило їй посісти дев'яте місце. Інша наша представниця, Оксана Яцюк, отримала 71.81 бал.

Другим стрибком спортсменки не змогли покращити свої результати, тож до фінальної частини турніру пробилась лише Брикіна, а Яцюк стала 14-ю.

Зазначимо, що для 18-річної Оксани це перший чемпіонат світу на дорослому рівні.

Фінальний етап змагань відбудеться у неділю, 30 березня, о 15:00 за київським часом.

Напередодні українські лижні акробати стали срібними призерами чемпіонату світу в командних змаганнях.

Категорія
Світ
Дата публікації

Не Росія. Розвідка США визначила головну військову загрозу для Штатів

Росія втратила статус головної військової загрози в очах США
Джерело:  Reuters

Відповідно до звіту розвідувальних агентств США, саме Китай станом на сьогодні є ключовою військовою та кіберзагрозою для Штатів. Він нібито має можливість завдати удару по країні звичайною зброєю, порушити інфраструктуру за допомогою кібератак і націлитися на їхні активи в космосі.

Головні тези:

  • Крім Китаю, Росія спільно з Іраном та Північною Кореєю проводить кампанії для послаблення США.
  • Збройні сили КНР активно модернізуються, а також розвивають гіперзвукову зброю.

Росія втратила статус головної військової загрози в очах США

Чи не найбільше команду Дональда Трампа непокоїть той факт, що КНР до 2030 року буде активно намагатися змістити США з позиції провідної держави.

Окрім того, наголошується, що РФ разом з Іраном, Північною Кореєю і Китаєм хочуть кинути виклик Штатам за допомогою навмисних кампаній, щоб отримати перевагу.

Також вказано, що війна Росії проти України дає "багатство уроків щодо боротьби із західною зброєю і розвідкою у великомасштабній війні".

Згідно з даними американських розвідників, армія КНР, найімовірніше, мала намір використовувати великі мовні моделі для створення фейкових новин, імітації персон і проведення кібератак.

З заявою з цього приводу виступила директор Національної розвідки Тулсі Габбард.

Збройні сили Китаю розгортають передові можливості, включно з гіперзвуковою зброєю, літаками-невидимками, підводними човнами, потужнішими космічними засобами та засобами для кібервійни, а також більшим арсеналом ядерної зброї, — наголосила вона.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?