Навіщо РФ вивела в Чорне море свій корвет "Сергей Котов" — відповідь розвідки Британії
Категорія
Світ
Дата публікації

Навіщо РФ вивела в Чорне море свій корвет "Сергей Котов" — відповідь розвідки Британії

Навіщо РФ вивела в Чорне море свій корвет "Сергей Котов" — відповідь розвідки Британії
Джерело:  online.ua

Згідно з даними британських розвідників, після виходу із "зернової угоди" Росія вивела в південну частину Чорного моря корвет "Сергей Котов". На переконання іноземних експертів, це може вказувати на потенційне збільшення ризиків насильства у морі.

Джерело: Міноборони Великої Британії

Розвідка назвала причину виведення у Чорне море російського корвета

Іноземним розвідникам вдалося з'ясувати, що корвет "Сергей Котов" розгорнули в південній частині Чорного моря.

Нараз він "патрулює" судноплавний шлях між Босфорською протокою і Одесою.

У розвідці вважають, що є вірогідність, що цей корвет увійде до складу оперативної групи з перехоплення комерційних суден, які, на думку Росії, прямують до України.

На думку іноземних експертів, "зернова угода" справді тривалий період часу стримувала виникнення бойових дій у Чорному морі.

Британська розвідка озвучила попередження, що станом на сьогодні "існує потенціал для зростання інтенсивності та масштабу насильства в цьому регіоні".

США уже озвучили попередження Україні щодо планів РФ у Чорному морі

За словами спікера Ради національної безпеки Білого дому Адама Ходжа, армія РФ можуть почати бити по цивільних суднах у Чорному морі після її виходу із "зернової угоди".

Представник Білого дому, офіційно попередив, що окупанти уже встановили на підходах до українських портів додаткові морські міни.

Ми вважаємо, що це скоординовані зусилля, спрямовані на те, щоб виправдати будь-які напади на цивільні судна в Чорному морі і покласти провину за ці напади на Україну, – заявив Адам Ходж.

Читайте також:

Категорія
Спорт
Дата публікації

Українка Брикіна потрапила у фінал ЧС-2025 з лижної акробатики

Брикіна
Джерело:  Champion

Ангеліна Брикіна кваліфікувалась у фінал чемпіонату світу з лижної акробатики, який відбувається у швейцарському Енгадіні.

Головні тези:

  • Ангеліна Брикіна пройшла до фіналу ЧС-2025 з лижної акробатики, показавши вражаючі навички та високий результат за перший стрибок.
  • Оксана Яцюк також взяла участь у змаганні, однак не змогла увійти до фінальної частини, посівши 14-те місце. 

Брикіна кваліфікувалася у фінал ЧС-2025 з лижної акробатики

За свій перший стрибок українка отримала 82.21 бали, що дозволило їй посісти дев'яте місце. Інша наша представниця, Оксана Яцюк, отримала 71.81 бал.

Другим стрибком спортсменки не змогли покращити свої результати, тож до фінальної частини турніру пробилась лише Брикіна, а Яцюк стала 14-ю.

Зазначимо, що для 18-річної Оксани це перший чемпіонат світу на дорослому рівні.

Фінальний етап змагань відбудеться у неділю, 30 березня, о 15:00 за київським часом.

Напередодні українські лижні акробати стали срібними призерами чемпіонату світу в командних змаганнях.

Категорія
Економіка
Дата публікації

Індія не пустила у порт танкер з російською сирою нафтою

Танкер
Джерело:  Bloomberg

Індійська влада відмовила у вході до місцевого порту танкера, що перевозив російську сиру нафту для державної компанії Indian Oil Corp. через відсутність належної документації про його морехідну якість.

Головні тези:

  • Індійська влада відмовила у вході до місцевого порту танкера з російською сирою нафтою через відсутність належної документації про його морехідну якість.
  • Танкер Andaman Skies, який перевозив 767 тисяч барелів нафти, мав розвантажитися у порту Вадінара, проте був заборонений у вході через вік судна та відсутність необхідних сертифікатів.
  • Індійські правила вимагають, що танкери старше 20 років мають сертифікат морехідної якості від міжнародних асоціацій, що спричинило конфлікт у цьому випадку.

Індія заборонила приймати танкер з російською нафтою

Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на людей, обізнаних із цим питанням.

За даними аналітиків з компанії Kpler, під прапором Гондурасу танкер Andaman Skies, який був збудований у 2004 році, завантажив 767 тисяч барелів нафти в порту в російському Мурманську ще 24 лютого і повинен був розвантажитися 30 березня у порту Вадінара.

Співрозмовники вказують на те, що індійські правила вимагають, щоб танкери віком понад 20 років мали сертифікат морехідної якості, виданий членом Міжнародної асоціації класифікаційних товариств або організацією, уповноваженою місцевим регулятором.

Судно було сертифіковане місцевою консультаційною компанією Dakar Class, що не визнається індійською владою.

Наразі танкер перебуває в Аравійському морі між Оманом та Індією у все ще повністю завантаженому стані і, схоже, припинив свій рух.

За словами джерел, судну дозволили зайти в індійський порт минулого року, оскільки на той час воно не прослужило 20 років.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?